اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناوه:

جهانیان وفاداری و اقتدار ملت ایران را نظاره کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناوه گفت: امروز مردم دنیا وفاداری، عزت و اقتدار ملت ایران را در راهپیمایی 22 بهمن نظاره کردند.

جهانیان وفاداری و اقتدار ملت ایران را نظاره کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر امروز در جمع راهپیمایان گناوه اظهار داشت: ایران اسلامی امروز یکصدا فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر داد و جهانیان وفاداری مردم به انقلاب را دیدند.

وی افزود: مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی همانگونه که در صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور داشته‌اند در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز به جهانیان و دشمنان نشان دادند که لحظه‌ای از نظام و رهبر دست بر نمی‌دارند و از دستاوردهای انقلاب و نظام مجدانه محافظت و ایستادگی می‌کنند.

وی از مردم خواست تا نمایندگانی را انتخاب کنند که ولایی، حامی نظام و ارزش‌های اسلامی و پاسدار خون شهدا باشند.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: مردم گناوه هم صدا با ملت بزرگ ایران در مانور بزرگ ملی و حماسی یوم الله 22 بهمن باردیگر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

رکنی حسینی با بیان اینکه مردم دین خود را نسبت به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند از مسئولان این شهرستان خواست تا در خدمت رسانی به مردم لحظه‌ای غفلت و کوتاهی نکنند.

امام جمعه گناوه گفت: اگر خدای ناکرده مسئولی برای مردم مشکل تراشی کند مرتکب جرم بزرگ نابخشودنی شده است.

امام جمعه گناوه با قدردانی از حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار شهرستان گناوه در راهپیمایی 22 بهمن از آنان خواست با شرکت حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمنان را ناکام و مایوس کنند.

امام جمعه گناوه انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی را برای کشور مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر پای بندی و وفاداری خود را به نظام و انقلاب به کوری چشم دشمنان به اثبات می‌رسانند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول