اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ملت ایران سختی‎های مقابله با مستکبران را به جان می‌خرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، جهاد علیه صاحبان قدرت و ثروت در جهان و سرمداران کفر و استکبار را مهم‏ترین وظیفه دینی مسلمانان دانست و گفت: ملت ایران خطرات و سختی‌های برخورد با مستکبران را به جان خریده‌ است.

ملت ایران سختی‎های مقابله با مستکبران را به جان می‌خرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در پایان راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در مقابل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اظهار داشت: زنان و مردان این استان مردمانی تلاشگر و مجاهد هستند که در همه عرصه‌های حساس و مهم کشور به ویژه در عرصه استکبار‌ستیزی و کفرزدایی، در صحنه حضور چشمگیری دارند.

وی ادامه داد: در سراسر این استان شیعیانی مومن و ولایی وجود دارد که همواره در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب پیشگام بوده‌اند و خدا را شاکر هستم که در این استان خوب خدمت می‌کنم.

نکونام در ادامه با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اکنون با قرار گرفتن در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در واقع به سی و چهارمین سال جهاد با مستکبران و ظالمان جهان گام می‌گذاریم و به خوبی می‌دانیم که در این راه چه سختی‌ها و موانعی وجود دارد.

امام جمعه شهرکرد، جهاد علیه صاحبان قدرت و ثروت در جهان که سرمداران کفر و استکبار به شمار می‎روند را مهم‌ترین وظیفه دینی مسلمانان دانست و گفت: در برخورد با مستکبران دو راه وجود دارد یکی سکوت در برابر آن‌ها و دیگری جهاد، که ما راه درست که همان جهاد است را برگزیده‌ و خطرات و سختی‌های آن را به جان خریده‌ایم.

نکونام، جهاد علیه مستکبران جهان را راه خدایی عنوان کرد و افزود: ما با قیام علیه کفار و مستکبران راه الله را برای خود انتخاب کرده و ما پیش از پیش در این مسیر مصمم باشیم و از آرمان‌های خود یک لحظه غافل نشویم.

وی، یوم‌الله 22 بهمن را جشن حیات دوباره اسلام نامید و تصریح کرد: امروز آغاز سی و چهارمین سال حیات‌بخشی به اسلام است و ما این روز را جشن می‌گیریم چراکه ملت ایران توانست در این روز به اسلام حیاتی دوباره ببخشد.

نکونام با بیان اینکه بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، افزود: در مدت یک سال شاهد سقوط چهار طاغوت بودیم و در حال حاضر هم آمریکا و غرب به گونه‌های مختلف ذلیل شده که این موضوع به واسطه جهاد اسلامی ملت ایران شکل گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت شناسایی و توجه بیش از پیش به مشکلات داخلی کشور تاکید کرد و گفت: ایران علی‌رغم اینکه دارای مشکلات داخلی و خارجی است و باید به هر دو مورد توجه ویژه‌ای داشته باشد، اما رسیدگی به مشکلات داخلی به مراتب دارای اهمیت بیشتری است.

نکونام ادامه داد: باید مراقب بود تا عده‌ای در داخل با عنوان دلسوزی و اصلاحات مسیر انقلاب را منحرف نکنند و به اسلام و کشور ضربه نزنند.

وی با بیان اینکه در اسلام، دعوت به خود جایگاهی ندارد، تصریح کرد: در اسلام تنها دعوت به خدا، رسول اکرم(ص)، امامان معصوم(ع) و فقیه جامع‌الشرایط که جانشین امام معصوم(ع) است وجود دارد و کسی نمی‌تواند مردم را به پیروی از خود دعوت کند.

نکونام بر ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی در استان تاکید کرد و گفت: امروز به لطف خدا و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در مسیر اسلام و راه امام خمینی(ره) حرکت می‌کنیم اما در شرایط جدیدی قرار داریم که لازم است وحدت و یکپارچگی خود را بیش از پیش حفظ و تقویت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: باید به ریسمان وحدت چنگ زده و حول محور ولی‌فقیه حرکت کرده و از اعمال سلیقه‌های مخرب پرهیز کنیم تا به استانی موفق تبدیل و از رتبه بالایی در میان سایر استان‌های کشور برخوردار شویم.

نکونام خاطرنشان کرد: هم مسئولان و متولیان و هم مردم باید با کمک هم شرایط مطلوب و مناسبی فرااهم کنند تا شاهد پیشرفت روزافزون استان باشیم.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول