اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

انقلاب اسلامی موجب بالندگی ملت ایران شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: وقوع انقلاب اسلامی موجب پیشرفت و بالندگی ملت ایران در جهان شده است.

انقلاب اسلامی موجب بالندگی ملت ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا پیش از ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم این شهر حضور پر شور مردم در نزد خداوند را عبادت عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی تاثیرگذارترین انقلاب در جهان به شمار می‌رود.

وی به برکات و تاثیر انقلاب اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: عزت و عظمت مردم ایران با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

حافظ‌نیا انقلاب اسلامی را بر پایه معنویت خواند و تصریح کرد: پیشرفت‌های عظیم کشور در علوم مختلف و فناوری‌های پیشرفته روز دنیا، حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف، برگزاری انتخابات متعدد و برگزاری آیین‌های مهم عبادی سیاسی نماز جمعه و جماعات از جمله ثمره‌ها و برکت‌های انقلاب اسلامی در کشور است.

امام جمعه آستارا افزایش عزت و عظمت ایران در جهان، الگو شدن برای ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان را از ثمره‌های خارجی انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی از یک سال گذشته در کشورهای اسلامی آغاز شده و ملت‌ها علیه دولت‌های طاغوت قیام کرده‌اند.

وی ایمان را از شاخصه‌های ملت ایران در وقوع انقلاب اسلامی نامید و گفت: انقلاب اسلامی موجب تقویت ایمان، پیشرفت و بالندگی مردم ایران شده است.

حافظ‌نیا عدالت در جامعه و جدی گرفتن علم را مایه اقتدار نظام اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم از ولایت فقیه با قدرت و صلابت به پیش می‌رود.

امام جمعه آستارا به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: دشمن از حضور گسترده مردم در انتخابات وحشت دارد و در صدد است این حضور را کم‌رنگ جلوه دهد.

وی با بیان اینکه دشمن با حضور آگاهانه مردم در صحنه به اهداف خود نمی‌رسد، اذعان داشت: مردم ایران پشتیبان ولایت فقیه هستند.

حافظ‌نیا در پایان از حضور گرم و پرشور مردم آستارا در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در هوای سرد و برفی قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول