اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دادگستری:/بخش اول/

تحریم برای ملت ایران بابرکت بوده است

خبرگزاری فارس: وزیر دادگستری گفت: تحریم‌های اعمال شده از سوی نظام استکباری برای ایران بابرکت و برای دشمنان و خود استکبار جهانی مایه خفت و خواری بوده است.

تحریم برای ملت ایران بابرکت بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی بختیاری در بخش دوم سخنان خود در جمع راهپیمایی کنندگان استان اردبیل با بیان اینکه این انقلاب از روزهای نخست مورد تهدید، تحریم، ترور و کارشکنی‌های مختلف بوده است تصریح کرد: ما در اوج این تحریم‌ها به انرژی هسته‌ای دست یافتیم و قادر شدیم در دیگر عرصه های علمی نیز به پیشرفت‌های حیرت‌آور دست یابیم اما نتیجه این تحریم برای امریکا و همراهان خیره‌سر او جز ذلت و خواری نبود.

وی تقدیم هزاران شهید در راه انقلاب و آرمان‌های نظام را در کنار خسارت وارده در جنگ تحمیلی از دیگر تاوان‌های داده شده در 33 سال گذشته اعلام کرد و گفت: عراق با همراهی تمام کشورهای غرب و شرق و تغذیه زرادخانه‌های امریکا جنگ نابرابری را علیه ایران شروع کرد اما این ملت از این صحنه نیز سربلند بیرون آمدند.

استاندار سابق اصفهان با بیان اینکه جوانان این سرزمین پیشرفته‌ترین هواپیمای بدون سرنشین امریکا را به زمین نشانده و قدرت خود را به رخ دشمنان کشیده‌اند خاطرنشان کرد: در اوج تحریم‌ها و دخالت نظام های سلطه‌گر این جوانان کشورمان بودند که با توکل به خدا و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت به قطعات و ابزارهای مختلف پیشرفت‌های هسته‌ای و علمی دست یافته و در این عرصه به خودباوری و بالندگی رسیده‌اند.

بختیاری روز و رموز واقعی پیشرفت ملت ایران را تبعیت از ولایت فقیه و تداوم اندیشه غدیر اعلام کرد و افزود: غدیر در جامعه ایران اسلامی ما نه تنها در غربت و انزوا نیست بلکه اندیشه غدیر و حاکمیت ولایت در این سرزمین ساری و جاری است.

وی الگوی مقاومت ملت ایران را جامعه نبوی و آزار و شکنجه‌های نبی مکرم اسلام در دوران رسالت برشمرد و اذعان داشت: امروز کشورهای غربی در نهایت جهالت به اقداماتی نظیر همجنس‌بازی دست می‌زنند که حتی انسان شرم می‌کند نامی از چنین اعمال ضدانسانی به میان آورد.

جنبش وال‌استریت رنگ و بوی معنوی به خود گرفته است

‌وزیر دادگستری به اظهارات یکی از فعالان جنبش وال‌استریت امریکا در گرایش به دین اسلام و مذهب تشیع اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی الگوگیری از اندیشه انقلاب اسلامی است که در آن عدالت، آزادی و برابری حق و حقوق موج می‌زند.

بختیاری دیگر دستاورد این انقلاب را پرتاب ماهواره‌های متعدد به ویژه ماهواره اخیر نوید بیان کرد و گفت: همه این دستاوردها در سایه صبر، بردباری و عمل به پیمان با امام و شهدا و انقلاب حاصل شده است و ایران اسلامی ما امروز در بین کشورهای دنیا رتبه هیجدهم دانش و فناوری جدید را به دست آورده است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ملت ما با وجود تحمل برخی شرایط سخت این بار نیز تحریم را با سربلندی پشت سر می‌گذارند اما نتایج این تحریم‌ها برای ملت ایران خوشایند و غرورآفرین است چرا که در آستانه سی و چهارمین سالگرد انقلاب شاهد تولد روزافزون انقلاب‌های اسلامی جدید در منطقه هستیم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول