اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

مردم همدان در یوم‌الله 22 بهمن حماسه آفرین شدند

خبرگزاری فارس: مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان همزمان با ایام‌الله 22 بهمن با حضور حداکثری و چشم‌گیر خود حماسه‌ای دیگر را در تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر ولایت خلق کردند.

مردم همدان در یوم‌الله 22 بهمن حماسه آفرین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مردم این شهر بار دیگر در راستای تبعیت از مقام عظمای ولایت و حرکت در مسیر الهی انقلاب در میدان امام خمینی همدان تجمع کردند و با حضور چشم‌گیر و کم‌نظیر خود حماسه‌ای دیگر را در تاریخ هگمتانه و دیار بوعلی‌سینا و باباطاهر به منصه ظهور رساندند.

در راهپیمایی امروز مردم با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری با این مضمون که "انقلاب اسلامی ایران بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست" و "انقلاب اسلامی سرآغاز بیداری اسلامی" تنفر خود را از استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل با سر دادن شعارهای از جمله "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" نشان دادند.

در ادامه اعتراض کنندگان ضمن محکومیت ترور دانشمندان هسته‌ای به خصوص شهید مصطفی احمدی‌روشن انزجار خود را با سر دادن شعارهای "ما ملتی همیشه جاودانیم" و "مرگ بر تروریست" به همگان نشان دادند.

راهپیمایی امروز همدان علاوه بر حضور وزیر آموزش و پرورش،‌ نماینده ولی‌فقیه در استان و جمع کثیری از مسئولان شاهد حضور اقشار مختلف از جمله دانش‌آموزان مدارس همدان، ‌اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، احزاب مختلف و سایر مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی بود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول