اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکوه هرچه تمام‌تر اتفاق افتاد

22 بهمن تجدید بیعت مردم قزوین با ولایت

خبرگزاری فارس: مردم ولایت‌مدار استان قزوین همگام با تمام مردم کشور، با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن، با ولایت تجدید بیعت کردند.

22 بهمن تجدید بیعت مردم قزوین با ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مردم ولایت‌مدار قزوین از ساعات پیش از شروع رسمی راهپیمایی 22 بهمن به صورت گروهی و انفرادی همچون قطره‌هایی از دریای عظیم امت اسلامی از خیابان‌های نادری، طالقانی و امام خمینی (ره) به سمت میدان آزادی قزوین حرکت‌ کردند.

مردم قزوین با حمل تمثال امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در طول مسیر راهپیمایی از میدان آزادی تا مزار شهدای قزوین و همچنین پلاکاردهایی با مضمون‌ حمایت از ولایت فقیه، استکبارستیزی و همچنین گرامیداشت 22 بهمن با آرمان‌های امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

شعارهای " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل "، مرگ بر فتنه‌گر "، مرگ بر سازشگر "، " مرگ بر انگلیس"، " 22 بهمن نماد وحدت، تبلور آزادی و عدالت "، " 22 بهمن شکوه ایمان، یادآور جانبازی شهیدان "، " خامنه‌ای رهبری روشنگر است، آیینه جمال پیغمبر است"، " نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی"، " حزب‌الله می‌میرد سازش نمی‌پذیرد" و ... مسیر خیابان‌های شهدا و پیغمبریه را طی کردند.

از نکات برجسته راهپیمایی امسال 22 بهمن در تمام نقاط استان قزوین، حضور پر شور مردم بود که به گفته خود مردم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، علتش زیاده‌گویی‌های استکبار و فتنه‌گران بود.

حضور کاندیداهای اصولگرا، غیر اصولگرا و مستقل در بین مردم از دیگر نکاتی بود که به راهپیمایی استان قزوین رنگ و بویی دیگر داده بود.

حضور پر شور تمامی مسئولین استانی در این راهپیمایی، همگام با مردم بار دیگر همدلی و وحدت بین مردم و مسئولین را در این استان شهیدپرور و ولایی به همگان نشان داد.

همچنین مراسم ظهر و عصر نیز به امامت آیت‌الله باریک‌بین در امام زاده حسین (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/خ۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول