اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد دهدشت:

پیام اصلی 22 بهمن فراموش نکردن جوانان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت گفت: پیام اصلی 22 بهمن فراموش نکردن جوانان است چرا که حماسه 22 بهمن را جوانان خلق کردند و انقلاب ثمره جانفشانی جوانان بود.

پیام اصلی 22 بهمن فراموش نکردن جوانان است

علی بیژنی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، با بیان اینکه تهدیدات زیادی علیه کشور شکل گرفته، اظهار کرد: در اوایل شکل گیری انقلاب مستکبران سعی کردند از طریق تهدیدات نظامی انقلاب را در نطفه خفه کنند ولی به نتیجه نرسیدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت افزود: دشمن در ادامه با اتخاذ تحریم‌های همه جانبه اقتصادی و سیاسی به دنبال اخلال در روند پیشرفت انقلاب اسلامی داشت که تا به حال در این حربه شکست خورد است.

بیژنی با اشاره به تحریم اخیر کشورهای غربی علیه ایران اسلامی گفت: غرب به سرکردگی آمریکا با اعمال تحریم‌های جدید سعی در به زانو در آوردن ملت ما دارد که بی‌شک مانند گذشته کاری از پیش نخواهد برد.

وی تهاجم فرهنگی غرب را علیه جوانان، سخت‌ترین نوع تهاجم دانست و گفت: اگر دشمن بتواند به این هدف خود دست یابد ضربات سنگینی را بر پیکر کشور ما وارد می‌کند و این امر ایجاب می‌کند که مسئولان توجه ویژه‌ای نسبت به مسائل فرهنگی و عقیدتی نسل جوان داشته باشند.

بیژنی اضافه کرد: همان‌طور که دشمن با برنامه‌ریزی مدون فکر و روح جوانان ما را هدف قرار داده است، همه مسئولان باید سعی کنند با تلاش مضاعف زمینه اعتلای فکری و روحی جوانان ما را فراهم سازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت یادآور شد: جوانان به عنوان سرمایه ملی کشور که چرخ‌های توسعه کشور در دست آنها بوده نباید فراموش شوند و یکی از کارهای اساسی در این راستا آشنایی این نسل با آرمانهای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدا می باشد.

وی بیان کرد: اگر جوانان ما بدانند که این استقلال و آزادی به چه قیمتی به دست آمده است به طور قطع با تمام وجود برای حفظ و بقا و توسعه و پیشرفت آن تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول