اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان:

بخش گنبکی ریگان از قطب‌های تولید مرکبات کشور است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ریگان گفت: با اجرای پروژه‌های آبخیزداری در بخش گنبکی، اکنون یکی از قطب‌های مهم تولید مرکبات در کشور هستیم.

بخش گنبکی ریگان از قطب‌های تولید مرکبات کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، منصور حسین‌پور پیش از ظهر امروز در جمع مردم انقلابی بخش گنبکی ریگان با اشاره به فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شهرستان ریگان متولد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به تبع آن گنبکی ریگان یکی از بخش‌هایی است که دولت نهم و دهم در این شهرستان برای رفاه حال مردم این منطقه ایجاد کرد.

وی افزود: با اجرای پروژه‌های آبخیزداری در بخش گنبکی، اکنون یکی از قطب‌های مهم تولید مرکبات در استان کرمان و کشور هستیم.

حسین‌پور عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات خوبی در این بخش طی یک سال گذشته انجام داده است، ساخت سه مدرسه با اعتبار 270 میلیون تومان و یک سالن با اعتبار 80 میلیون تومان از اقدامات آموزشی در این بخش است.

وی تصریح کرد: آبرسانی به شهرک جاوید بخش گنبکی با اعتبار 50 میلیون تومان و بهره‌مندی 50 خانوار و بازسازی 700 متر از شبکه آبرسانی حسن‌آباد و علی‌آباد با اعتبار 10 میلیون تومان از مهم‌ترین اقدامات در زمینه آبرسانی در این بخش است.

معاون فرماندار ریگان ابراز داشت: احداث خطوط انتقال آب، احیا و مرمت قنات‌های حادثه دیده از سیل در 30 آبادی با اعتبار 850 میلیون تومان از جمله اقدامات مهم در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه ارتباطات اقدامات خوبی از جمله راه‌اندازی و نصب فیبرنوری در گنبکی، مجوز نصب و راه‌اندازی سیستم مرکز wll تلفن خانگی در کوه‌شاه با اعتبار 120 میلیون تومان، مجوز نصب و ر‌اه‌اندازی wll  ناصریه با اعتبار 120 میلیون تومان، راه‌اندازی دختر پیشخوان روستایی در شلتوک‌آباد با اعتبار 18 میلیون تومان صورت گرفته است.

حسین‌پور گفت: در زمینه منابع طبیعی، طرح پرورش جنگل دست‌کاشت گنبکی با اعتبار 45 میلیون تومان به وسعت 750 هکتار، راه‌اندازی نهالستان گنبکی به تعداد 2 هزار نهال، تخصیص اعتبار 400 میلیون تومان برای احداث خاکریز و سیل‌بند که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، مطالعات حوزه آبخیز بالادست گنبکی از جمله اقدامات دولت است.

وی اذعان داشت: در زمینه راه، روکش 20 کیلومتر از آسفالت کمربندی بخش گنبکی، ساخت 12 کیلومتر راه روستایی و بازگشایی 200 کیلومتر راه روستایی و نصب علائم هشداردهنده در کمربندی صورت گرفته است.

حسین‌پور عنوان کرد: در زمینه بهداشت، راه‌اندازی مرکز بهداشتی درمانی شلتوک‌آباد  و ساخت ساختمان این مرکز با 180 میلیون تومان اعتبار و زیربنای 240 مترمربع و استقرار دو پزشک در این مرکز صورت گرفته است.

وی بیان داشت: ساخت خانه بهداشت محمدآباد گنبکی با اعتبار 40 میلیون تومان و راه‌اندازی مرکز بهداشت از دیگر فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول