اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردل گفت: هیچ ابرقدرتی توان تهدید، مقابله و رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد.

هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی عصر امروز در مراسم برگزاری جشن انقلاب در این شهرستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پدیده بی‌نظیری است که ریشه آن در دین، نبوت، امامت و رسالت پیامبر شکل و رشد یافته است.

وی با اشاره به تحقق وعده الهی درباره پیروزی حق بر باطل، گفت: انقلاب اسلامی چون حق بود بر حکومت پهلوی که تجسم باطل بود، پیروز شد.

خسروی با تشریح توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در طول سه دهه گذشته، افزود: با یاری خداوند و وحدت و هوشیاری مردم، ایرانیان توانسته‌اند تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنند.

فرماندار اردل یکی دیگر از عوامل مقاومت و ماندگاری انقلاب اسلامی را تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه همچون چراغی درخشان است که راه و مقصد را به ما نشان می‌دهد.

وی با اشاره به پیوند عمیق بین ولایت فقیه و مردم ایران، تاکید کرد: دشمنان هم به این نتیجه رسیده‌اند که تا زمانیکه این پیوند عمیق بین ولایت فقیه و مردم وجود دارد دشمن نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسد.

خسروی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن جاری وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهند.

وی به نقش و جایگاه رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبری پیامبرگونه امام راحل و هدایت کشتی انقلاب توسط خلف صالح ایشان، انقلاب اسلامی را تبدیل به الگویی موفق برای دیگر کشورهای جهان کرده که نقش آن در معادلات منطقه‎ای و بین‎المللی بسیار مهم و تعیین کننده است.

خسروی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با دستیابی سریع به بسیاری علوم و فناوری‌ها در سه دهه حیات خود و از سوی دیگر با عدم سلطه‌پذیری نشان داده که در تمامی زمینه‌ها می‎تواند الگویی موفق برای ملت‌ها و دولت‌های آزادی‌خواه دنیا باشد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ ابرقدرتی توان مقابله و رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد، تأکید کرد: استکبار و دشمنان داخلی و خارجی در 33 سال گذشته با استفاده از ابزارها و توطئه‌های شوم قصد تفرقه و ایجاد اختلاف بین مردم کشور را داشتند، اما به برکت مقام ولایت و پیروی ملت هوشیار ایران اسلامی از فرامین رهبری هیچ یک از این دسیسه‌ها، عزم و اراده مردم را برای عزت و سربلندی کشور کمرنگ نکرده است.

فرماندار شهرستان اردل ادامه داد: امروز کشورهای مستبد و ظالم جهان از عزت و پیشرفت کشور اسلامی ایران هراس دارند و تنها وحدت مردم و حرکت حول محور ولایت، آنها را ضعیف خواهد کرد.

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر جشن انقلاب با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در اردل برگزار شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول