اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

علت اقتدار جمهوری اسلامی، اعتقادی بودن آن است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: علت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقادی بودن آن است.

علت اقتدار جمهوری اسلامی، اعتقادی بودن آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در همایش حماسه حضور در جمع فرهنگیان زنجانی اظهار داشت: از آغاز انقلاب اسلامی ایران، دولت اسلامی و انقلابی ایران به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به درایت و بصیرت امام خمینی (ره) و با فداکاری و ایثار شهدا به پیروزی رسیده و با رهبری امام خمینی (ره) و در حال حاضر نیز با رهبری مقام معظم رهبری روز به روز به راه پر موفقیت خود ادامه می‌دهد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نظام جمهوری اسلامی به پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف علمی، پزشکی و سایر عرصه‌ها دست یافته است، ادامه داد: هیچ یک از کارشکنی‌های دشمنان در هیچ دوره و عصری مانع پیشرفت دانشمندان ایرانی نشده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک کشور سر خورده بود، ادامه داد: ایرانیان از چند صد سال پیش نبوغ فراوانی داشتند و اگر سر خوردگی قبل از انقلاب در کشور وجود داشته به علت بی‌لیاقتی حاکمان وقت بوده است.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: در حال حاضر ایران اسلامی به عنوان یک کشور شناخته شده در بین همه کشورهای جهان مطرح است.

وی دستیابی دانشمندان ایرانی در عرصه‌های مختلف علمی از قبیل انرژی هسته‌ای، نانو تکنولوژی و در سایر رشته‌های علمی را یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه هیچ یک از کارشکنی‌های دشمنان مانع فعالیت علمی دانشمندان ایرانی نشده و بلکه زمینه پیشرفت آنها را فراهم ساخته است.

استاندار زنجان اظهار داشت: در حال حاضر پیشرفت‌های دانشمندان ایرانی چشم جهانیان را خیره کرده است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی حاصل شده در منطقه اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل این بیداری موفقیت 33 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به حضور حداکثری مردم ایران و به تبع آن استان زنجان در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین در انتخابات یادآور شد: ملت ایران با حضور خود در این دو عرصه به دشمنان کشور نشان می‌دهند که هنوز هم پشتیبان رهبر و خواستار نظام انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم کشور در انتخابات و راهپیمایی‌های پیشین اضافه کرد: ملت ایران در چند دوره گذشته نشان دادند، که اتحاد و همدلی ملت ایران با هیچ فتنه و حربه‌ای از بین نمی‌رود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول