اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سی‌ و‌ سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

‌پدر شهیدان فتح‌اللهی به جمع فرزندان شهیدش پیوست

خبرگزاری فارس: در سالروز سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پدر شهیدان فتح‌اللهی تاب تحمل دوری از سه فرزند شهیدش را نداشت و دار فانی را وداع گفت.

‌پدر شهیدان فتح‌اللهی به جمع فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رجبعلی فتح‌اللهی پدر شهیدان مجتبی، مصطفی و جلال فتح‌اللهی به‌دلیل کهولت سن و بعد از مدت‌ها تحمل بیماری، تاب تحمل دوری از سه آلاله خود را نداشت و در روز پیروزی انقلاب اسلامی به سه فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مرحوم حاج رجبعی فتح‌اللهی قرار است بعدازظهر امروز با حضور مسئولان استان مازندران از مسجد جامع شهر ساری تا میدان شهدا تشییع و برای تدفین به روستای سیدمحله ساری انتقال ‌یابد.

با انتشار خبر فوت پدر شهید حاج رجبعلی فتح‌اللهی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیامی از وجود حاج رجبعلی فتح‌اللهی به عنوان سرمایه بزرگی برای انقلاب اسلامی یاد کردند.

در پایان پیام تاکید شد: پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر فتح‌اللهی که به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره)، تمام هستی و سه فرزند برومند و شجاع خود را در راه انقلاب شکوهمند اسلامی فدا کرد، به حق مظهر صبر، ایثار و فداکاری بود و بی‌تردید روح پاک این انسان آزاده و مومن، با ارواح مطهر و طیبه فرزندان و دلبندان شهیدش محشور و همجوار خواهد بود.

پدر بزرگوار شهیدان فتح‌اللهی بر اثر کهولت سن فوت کرد.

انتهای پیام/‌ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول