اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

مزار شهید گمنام دانشگاه رودهن عطرافشانی شد

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان رودهن به مناسبت دهه فجر مزار شهید گمنامشان را عطرافشانی کردند.

مزار شهید گمنام دانشگاه رودهن عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، در دهه مبارک فجر و در هوایی برفی و زیر ریزش نعمات الهی، مراسم غبارروبی، عطرافشانی و اهدای گل بر مزار شهیدی گمنام با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان، مسئولان شهرستان دماوند و بخش رودهن در محل مزار این شهید گمنام از سوی معاونت فرهنگی، بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

غلامحسین حیدری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک دهه مبارک فجر و تجدید میثاق با امام راحل (ره) و شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مزار این شهید یک نعمت الهی در دانشگاه است.

وی تصریح کرد: علاوه بر استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، کاروان‏های زیارتی دیگر نیز از شهرستان دماوند و حومه برای زیارت مرقد این شهید هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا، امام شهدا و تجدید بیت با مقام معظم رهبری به این دانشگاه می‏آیند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: در محل بوستان شهدا، یک مجموعه فرهنگی، هنری و پژوهشی آماده شده است که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول