اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

افراد اصلح را به مجلس بفرستیم/ باید جوابگوی خون شهیدان باشیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: مردم این نکته را به خاطر داشته باشند که در صورتی که در انتخابات شرکت نکرده و یا فردی غیر اصلح را به مجلس بفرستند، باید جوابگوی خون شهیدان باشند.

افراد اصلح را به مجلس بفرستیم/ باید جوابگوی خون شهیدان باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در سومین گردهمایی سنگرسازان بی‌سنگر اظهار داشت: شیعه دو اصل پر اهمیت را در اصول دین برجسته کرد که اینک کل جهان اسلام را متوجه خود ساخته است.

وی این دو اصل را اصول عدل و امامت دانست و افزود: ماهیت وجودی این دو اصل به توحید بر می‌گردد، اما اگر بخواهیم یک حرکت رو به جلو و رو به رشدی داشته باشیم باید به این دو اصل توجه ویژه داشته باشیم.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اثرگذاری این دو اصل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام راحل در یک حرکت الهی با همه زورمداران، پول‌پرستان، دنیاپرستان و مقدس‌مآبان به مقابله برخاست.

*به کمال رساندن بشریت هدف اصلی اسلام است

رضایی هدف از به وجود آمدن دین مقدس اسلام را به کمال رساندن بشریت دانست و افزود: اسلام علاوه بر اینکه با دستوراتش زمینه نجات هر شخص را فراهم می‌کند، دینی برای نجات کل بشریت است.

وی با اشاره به وجود آمدن صحنه برای نبرد با استکبار جهانی ابراز داشت: امروز هر کس که صحنه را خالی کند، بازنده است.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: امروز پس از 33 سال انتظار، در سایر کشورهای اسلامی نیز روح اسلامی بر جامعه حاکم شده است و مردم به صحنه آمده و با تمام قوا در مقابل استکبار ایستاده‌اند.

وی با اشاره به این حدیث که در روز قیامت هرکس با امام خویش محشور می‌شود، گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری علاوه بر اینکه یک وظیفه است، یک افتخار نیز محسوب می‌شود که هم دنیا و هم آخرت انسان را تضمین می‌کند.

امام جمعه بیرجند خطاب به برخی دشمنان داخلی ادامه داد: بهانه تراشیدن و کمک به دشمنان کار ساده‌ای است، اگر راست می‌گویید قدمی برای پیشبرد اهداف انقلاب بردارید.

وی ادامه داد: اینک ما باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و راه سعادت را با نگاه به انگشت اشاره ایشان بیابیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول