اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

انقلاب اسلامی موجب عزتمندی مسلمانان جهان شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی در ابتدا به ملت ایران و سپس به مسلمانان جهان عزت بخشید.

انقلاب اسلامی موجب عزتمندی مسلمانان جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و سومین جشنواره قرآنی خانواده در رشته‌های ترتیل، حفظ، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم با اشاره به تقارن برگزاری اختتامیه این جشنواره با روز تولد پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: با این تولد وعده الهی درباره پیروزی جبهه حق تحقق یافت.

وی همچنین شیعه را در توانمند بودن برای پاسخگویی به هر شبهه‌ای وامدار امام جعفر صادق (ع) دانست و تصریح کرد: شیعه با تلاش‌های امام صادق (ع) صاحب ژرف‌ترین و عمیق‌ترین اندیشه‌ها با توان پاسخ‌گویی به هر شبه‌افکنی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین به 22 بهمن اشاره و تاکید کرد: انقلاب اسلامی در ابتدا به ملت ایران و سپس به همه ملت‌های مسلمان عزت بخشید.

وی با اشاره به بیداری ملت‌های مسلمان منطقه اضافه کرد: انقلاب اسلامی به همه طالبان حق و حقیقت توان مطالبه درخواست‌هایشان را داده است.

حجت‌الاسلام دشتکی به جایگاه رفیع رهبری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ایران با پیروی از آموزه‌های قرآن و با تبعیت از امام خمینی (ره) توان شکستن خفقان موجود در آن زمان را پیدا کرد.

وی با اشاره به احادیث موجود درباره آموزش قرآن تصریح کرد: آموزش قرآن یکی از راه‌های تربیت درست فرزندان محسوب می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری مشکلات موجود در جهان کنونی، دوری از قرآن و معنویت را دلیل عمده مشکلات موجود عنوان کرد و گفت: توجه به آموزه‌های قرآنی که سرچشمه حیات جاودانه است یک از راه‌های دوری از مشکلات است.

در ادامه این مراسم مدیر موسسه قرآنی مبین با اشاره به اینکه آزمون جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و سومین جشنواره قرآنی خانواده در رشته‌های ترتیل، حفظ، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم روز 19 بهمن ماه برگزار شده است، افزود: به هشت خانواده برتر این جشنواره و همچنین دو خانواده دیگر بر اساس قرعه‌کشی جوایزی اهدا می‌شود.

شایان ذکر است، محمد رضایی و خانواده‌اش با کسب رتبه برتر جشنواره قرآنی خانواده موفق به دریافت جایزه 4 میلیون ریالی این جشنواره شدند و خانواده‌های کیوان آقایی، مسعود محمدی، مصیب حسنلو، امیر حسین قربان لو، احسان و اسلام شاهمرادی، مائده محبی‌نژاد وطن با کسب رتبه‌های دوم تا هشتم هدایایی را دریافت کردند.

خانواده‌های جعفری و احمدی هم با قید قرعه موفق به کسب جایزه شدند.

در ادامه مراسم نفرات اول تا پنجم مقاطع ابتدایی اول، دوم و سوم ابتدایی دختران و پسران جوایزی را دریافت کرد.

همچنین سه نفر نخست مقاطع چهارم و پنج ابتدایی دختران و پسران، و نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف دوره راهنمایی هم جایزه گرفتند.

در نهایت بین همه دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و سومین جشنواره قرآنی خانواده در رشته‌های ترتیل، حفظ، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم قرعه‌کشی و به اغلب آنها هدایایی داده شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول