اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

امروز به برکت انقلاب اسلامی غرب خواب راحت ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: امروز به برکت این انقلاب اسلامی، انگلیس و امریکا از هراس قدرت ما خواب ندارند.

امروز به برکت انقلاب اسلامی غرب خواب راحت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان ضمن گرامیداشت میلاد حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) به نقش صبر و ایستادگی شیعیان در پیروزی علیه دشمنان اشاره کرد و افزود: صبر و استقامت و نیز ایستادگی در برابر حکومت طاغوتی پهلوی منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و ذلت این رژیم منحوس شد.

وی  با اشاره به نقش طبقه متوسط در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه سرمایه‌داران همواره به زندگی پوشالی خود دل بسته‌اند، تصریح کرد: نماز، خدمت سربازی، شهید دادن و حضور همیشه در صحنه از قشر متوسط بوده است و امروز نیز این قشر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و نیز انتخابات، برگ زرین دیگری رقم خواهند زد.

وی با اشاره به دستاوردهای عظیم علمی در عرصه‌های نظامی، هوایی، دریایی و ... خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب ما حتی قادر به ساخت دوچرخه هم نبودیم اما امروز زیردریایی می‌سازیم؛ روزی بود که زیر چکمه‌های انگلیس زندگی می‌کردیم اما امروز به برکت این انقلاب است که انگلیس و امریکا از هراس قدرت ما خواب ندارند.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به نمازگزاران یادآور شد: حضور شکوهمند همه شما در راهپیمایی ارزشی 22 بهمن امسال مهر تأییدی بر آرمان‌های انقلاب و امام شهداست است که دشمنان را از داخل و خارج از کشور به لرزه می‌اندازد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس نیز ابراز کرد: این انتخابات یک تکلیف با اهمیت است که بر این اساس امری تعیین کننده، سرنوشت‌ساز و سنگین بر دوش ملت محسوب می‌شود و بر مبنای وظیفه دینی و انسانی باید مورد توجه و تأکید همگان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در امر برگزاری انتخابات مجلس نهم علاوه بر وظیفه شرکت حداکثری، وظیفه دیگری نیز بر عهده داریم که آن انتخاب کاندیدای اصلح و معتقد به اسلام است که البته در این راستا نباید به جوسازی‌های دشمنان اعتنایی کرد چراکه اعتنا و دامن زدن به این جوسازی‌ها ضعف و زبونی است.

امیر سرتیپ سیاوش مشیری از پایگاه هوایی شهید نوژه نیز در سخنان پیش از خطبه‌های امروز با ذکر خاطراتی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و نقش نیروی هوایی همدان در این مهم بر لزوم حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی افزود: در راستای به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، انقلابیون مشقات زیادی را متحمل شده‌اند و خون‌های زیادی ریخته شده که بر این اساس باید قدردان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به دست آمده بود.

در این مراسم علاوه بر قرائت بیانیه فرزندان شاهد همدان، بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار همدان نیز در زمینه گرامیداشت دهه فجر و حضور در راهپیمایی 22 بهمن خوانده شد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول