اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه رودهن:

وحدت رمز موفقیت انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با اشاره به ورود به هفته وحدت گفت: سه عامل ایمان، وحدت و رهبری رموز موفقیت انقلاب اسلامی بود.

وحدت رمز موفقیت انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، هم‏زمان با ایام دهه مبارک فجر، مراسم راهپیمایی و تجدید میثاق با ولایت، شهدا و ایثارگران با اجرای مراسمی بر سر مزار شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از سوی معاونت فرهنگی و اداره تربیت بدنی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن سالروز تولد حضرت محمد (ص) را به پیشگاه امام زمان (عج)  و عاشقان آن حضرت تبریک گفت و دهه مبارک فجر و روزهای ورود امام خمینی (ره ) را به مهین اسلامی گرامی داشت.

وی در ادامه پیرامون امامت امام مهدی موعود (عج) مطالب مبسوطی ارائه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز در ادامه اظهار داشت: سه عامل ایمان، وحدت و رهبری رموز موفقیت این انقلاب بود.

غلامحسین حیدری تقارن دهه مبارک فجر و آغاز امامت حضرت ولی‏عصر (عج) در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از ویژگی‏های دهه فجر امسال خواند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران برخاسته از دل مردم است.

حیدری اظهار داشت: این دهه را به تمام فجرآفرینان تبریک می‏گویم و امروز که در سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار گرفته‏ایم، باید قدردان این نعمت باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصریح کرد: عوامل پیروزی انقلاب شامل ایمان و اتکال به خداوند متعال، وحدت مردم، رهبری امام (ره) و عوامل تداوم انقلاب شامل ایمان به خدا، همبستگی، رهبری بی‏بدیل مقام معظم رهبری، اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پاسداری از خون شهدا و ایثارگران است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول