اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/30

حضور در انتخابات جهاد در راه حق است

خبرگزاری فارس: شماری از بانوان گرمساری تأکید کردند: شرکت در انتخابات در برهه کنونی هم‌چون جهاد در راه حق و مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب است.

حضور در انتخابات جهاد در راه حق است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار گردهمایی بانوان بسیجی در مسجد ریکان از توابع شهرستان گرمسار برگزار شد و بانوان همیشه در صحنه گرمساری بر حضور پرشور در انتخابات تأکید کردند.

فرمانده گردان مائده حوزه بنت‏الرسول(س) شهرستان گرمسار در این نشست که تعداد زیادی از بانوان در آن حضور داشتند، اظهار کرد: "بصیرت" یکی از مؤلفه‏های اساسی تشخیص راه حق از باطل بوده و مهم‏ترین عامل پایداری افراد و ماندگاری انسان در راه ولایت محسوب می‏شود.

مهناز احمدی که خود فعال بانوان است، اضافه کرد: وظیفه ما در زمان حاضر که یکی از حساس‏ترین مقاطع نظام اسلامی تلقی می‏شود، مقاومت در راه اسلام و انقلاب و ارتقای بصیرت در همه بخش‏هاست.

وی تصریح کرد: دشمنان کشورمان در برهه کنونی می‏کوشند تا به جهانیان نشان دهند که حضور حداقلی مردم ایران در پای صندوق‏های اخذ رأی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به علت ناکارآمدی نظام روی می‏دهد، اما آنها در عملی ساختن این هدف خود ناکام خواهند ماند.

این فعال بانوان اضافه کرد: دشمن همواره می‏کوشد تا نظام را تضعیف کند و آنها در پی این هستند تا عناصر متمایل به خود را وارد مجلس شورای اسلامی کنند.

احمدی بیان کرد: غربی‏ها و ایادی آنها در داخل کشور تلاش دارند تا فضای انتخابات را نا امن جلوه دهند، در حالی که همه امروز امنیت کامل را در کشور درک می‏کنند.

وی بیان داشت: بسیجیان کشور در زمان حاضر باید با توسل به اهل‌بیت(ع) و قرار گرفتن در مسیر اسلام و خط رهبری به قله‏های بزرگ پیشرفت در بخش‏های مختلف دست یابند و این هرگز دور از انتظار نیست.

فرمانده گردان مائده حوزه بنت‏الرسول(س) شهرستان گرمسار اضافه کرد: در حال حاضر شرکت گسترده و میلیونی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار مهم بوده و در ناامید کردن دشمن و امید دادن به مردم برای در پیش داشتن آینده‏ای روشن تأثیر بسیاری دارد.

احمدی هم‌چنین در بخش دیگری از سخنان خود، شرکت در انتخابات و حضور در صحنه را در این برهه حساس از انقلاب هم‌چون جهاد در راه خداوند متعال و مبارزه با دشمن دانست

وی یادآور شد: حضور در انتخابات باید همراه با رقابت باشد اما همواره باید در نظر داشت که برگزاری سالم انتخابات از همه چیز مهم‏تر است.

این فعال بانوان خاطرنشان کرد: امنیت انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد و کاندیداها و طرفداران آنها پرهیز از تخریب یکدیگر را مدنظر داشته باشند و این امور از جمله نکاتی است که همه افراد باید به آن توجه کنند.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول