اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال جنبش وال‌استرت:

استکبار هزینه مخالفت با آمریکا را بالا برده‌ است

خبرگزاری فارس: پروفسور تارپلی با اشاره به مشکلات اقتصادی دنیا گفت: این یک سیاست از سوی دنیای استکبار است، چرا که سردمداران لندن و واشنگتن در تلاش هستند که هزینه‌های مخالفت با آمریکا را بالا ببرند و تا حدی هم موفق شده‌اند.

استکبار هزینه مخالفت با آمریکا را بالا برده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پروفسور رودری تارپلی از اعضای فعال جنبش وال‌استریت و استاد دانشگاه در همایش هالیوودیسم و بیداری جهانی اظهار کرد: امروز فشار اقتصادی زیادی بر دنیا حاکم است، فشاری که زندگی را برای مردم عادی در بسیاری از کشورهای جهان سخت و طاقت‌فرسا کرده است.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی جهان و ورشکستگی‌های متعدد ابتدا از اقتصاد ایالات متحده و بریتانیا آغاز و سپس به سایر نقاط جهان رسیده است.

* بحران اقتصادی جهان آغاز نابودی اقتصاد آمریکاست

پروفسور تارپلی بیان کرد: این بحران اقتصادی جهان افت اقتصادی نیست بلکه آغاز نابودی اقتصادی ایالات متحده آمریکاست.

این استاد دانشگاه ادامه داد: سردمداران آمریکایی و سیاست‌مداران این کشور با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش‌اند تا این بحران را به کشورهای دیگر منتقل کنند.

وی این سیاست را با نام « گداسازی همسایه» عنوان کرد و گفت: بر اساس این طرح با سیاست‌کاری جنگ اقتصادی کشورها به نفع آمریکا خواهد بود و می‌تواند خود را از این منجلاب بیرون بکشد البته به صورت مقطعی.

تارپلی بیان کرد: در حال حاضر یونان، هند و برزیل نیز در شیب منفی قرار گرفته‌اند و این بحران به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: این که امروز آمریکا به کشورهای مستقل دنیا اعلام جنگ می‌کند به این معنی است که ایده دزدی را در سر دارد، به این معنا که کشورهای مستقل دنیا را تهدید می‌کند تا در صورت امکان از آنها پول بگیرد و در غیر این صورت با حمله بتواند اقتصاد خود را نجات بدهد.

پروفسور تارپلی با ذکر نمونه‌هایی چند از این تهدیدات اذعان کرد: امروز ایران به عنوان یک کشور مستقل یکی از مهم‌ترین تهدیدات آمریکا به حساب می‌آید.

* دورویی اوباما سبب پیشرفت او در جمع مستکبران شد

وی با اشاره به اینکه بوش فردی بود که نظرات خود را به راحتی بیان می‌کرد، ابراز کرد: بوش به راحتی حس تنفر و ناراحتی خود را بیان می‌کرد و این برای بشریت بهتر بود، اما اوباما با دورویی و زیرکی خاص خود سعی دارد دنیا را به گونه‌ای دیگر اداره کند.

تارپلی راز موفقیت اوباما را در زیرکی، دروغگویی و فریبکاری وی دانست و گفت: او با توسل به این کارها توانسته تا حد زیادی مورد توجه استکبار باشد و به توفیقات بیشتری هم دست پیدا کند.

این استاد دانشگاه و عضو جنبش وال‌استریت اظهار کرد: زمانی که آمریکا تصمیم گرفت برخی از بزرگان را از مسند قدرت پایین بکشد، جنگ‌های لیبی و انقلاب‌های رنگی در جهان به وجود آمد که عامل مشکلات فراوانی شد.

پروفسور تارپلی ادامه داد: من در زمان بمباران‌ها در لیبی بودم، در طی شش تا هشت ماه، 50 هزار نفر از شهروندان لیبیایی کشته شدند.

وی ادامه داد: بعد از قذافی، ناتو متوجه سوریه شد و امروز قصد انجام همین کار در سوریه را دارد.

این عضو جنبش وال‌استریت اذعان کرد: من می‌دیدم که جوخه‌های ناتو مردم را می‌کشتند و بعد خبرنگار BBC از راه می‌رسید و در گزارشی از این که بشار اسد در حال ترور مردم خود است خبر می‌داد.

وی تنها راه فرار از مشکلات امروز جهان را رسیدن به یک تعادل در دنیا دانست و بیان کرد: دنیا امروز نیاز دارد تا به تعادل برسد و این تعادل با همکاری در بین کشورهای روسیه، چین، ایران، پاکستان،  ونزوئلا، آرژانتین و سایر کشورهای جهان به وجود خواهد آمد.

* نخبگان آمریکا در جنون جنگ قرار گرفته‌اند

تارپلی خاطر نشان کرد: امروز نخبگان آمریکا در تب جنگ قرار گرفته‌اند و جنون‌وار به جنگ می‌اندیشند.

وی این جنون جنگ را راهی برای فرار به جلو در این افراد دانست و تصریح کرد: نخبگان در تلاشند با این فرار به جلو خود را از از مشکلات نجات دهند.

* هالیوود ابزار سرگرمی نیست، ابزار جنگی است.

تارپلی در خاتمه با اشاره به دسیسه‌های هالیوود گفت: هالیوود یک ابزار برای سرگرمی نیست بلکه یک ابزار جنگی است که علیه ایران و کشورهای مستقل و شاید هم اسلامی به راه افتاده است.

این عضو فعال جنبش وال‌استریت با اشاره به خودزنی‌ها و ترورهایی که امروزه در جهان افزایش یافته است ابراز کرد: هالیوود در تب جنگ نخبگان آمریکایی فرو رفته است و تلاش می‌کند تا با عادی‌سازی، جنایت‌ها و مرگ‌ها را برای مردم بی‌معنی جلوه دهد.

انتهای پیام/غ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول