اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

گزینه‌های ایران برای آمریکا روی میز است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر خلاف تمام توطئه‌ها در اوج عزت و عظمت به سر می‌برد، گفت: گزینه‌های ایران برای آمریکا روی میز است.

گزینه‌های ایران برای آمریکا روی میز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در آیین نماز جمعه این هفته کرمان با دعوت از نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار داشت: انسان با تقوا و بااخلاق دارای ارزش است.

وی شجاعت و بصیرت را از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) برشمرد و افزود: این عوامل موجب پیروزی امام راحل در زمانی شد که غرب، آمریکا، شوروی سابق و کشورهای منطقه از شاه حمایت می‌کردند.

جعفری با اشاره به اینکه حرکت امام خمینی (ره) تمام متفکران و دانشمندان جهان را مبهوت کرد، ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران بر خلاف تمام توطئه‌ها،‌ دشمنی‌ها و فشارها در اوج عزت و عظمت به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: اگر آمریکا تمام دنیا را در اختیار خود گیرد و تمام کشورها به او کمک کنند و به مقابله با جمهوری اسلامی بپردازند در صورتی که ملت ایران به رهبری امام خود به وظایف فردی، اجتماعی و سیاسی عمل کند،‌ به قول امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند.

امام جمعه کرمان با اشاره به سخن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه تمام گزینه‌ها برای ایران روی میز است، عنوان کرد: گزینه‌های ما هم برای آمریکا روی میز است.

جعفری خاطرنشان کرد: ایران از نظر نظامی به مرحله بسیار خوبی رسیده و دنیا نیز قدرت نیروهای مسلح ما را درک کرده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما گوش به فرمان رهبری هستند، گفت: اگر رهبری یک جمله بگوید، نیروهای مسلح با اخلاص و صمیمیت هرچه تمام‌تر دستور ایشان را اجرا می‌کنند و این امر را برای خود افتخار و عمل صالح می‌دانند.

جعفری تصریح کرد: سربازان آمریکایی از حیوان پست‌تر هستند و در کشورهای اشغالی به حرکت‌های زشت و ناپسندی دست زده‌اند و می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه انبار بعضی از کشورها پر از سلاح‌های هسته‌ای است، افزود: همین کشورها نمی‌خواهند که ایران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برسد و وقت ما را تلف می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از مردم برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: آیت‌الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری سخنران آیین راهپیمایی فردا در کرمان است.

جعفری ابراز داشت: در روز 19 بهمن ماه سال 57 نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) بیعت کردند و آبروی آمریکا را بردند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول