اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

تهدیدهای آمریکا فقط جنگ روانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: تهدیدهای آمریکا برای حمله به ایران بی‌خود است و صرفاً دنبال ایجاد جنگ روانی هستند.

تهدیدهای آمریکا فقط جنگ روانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، یوسف شاکری صبح امروز در آیین گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید بناب و 15 شهید والامقام پایگاه مقاومت شهید مدرس این شهرستان در مسجد صحرا شهیدان را چراغ روشنی بخش مسیر هدایت بشریت دانست و یادآور شد: تمسک و حرکت در مسیر شهدا راه سعادت انسانهاست.

وی با اشاره به نقش ارزنده شهدا در تبیین مسیر سعادت انسان‌ها، شهدا را روشنی بخش و همچون سید و مقتدایشان حضرت حسین بن علی(ع) چراغ هدایت بشریت دانست.

شاکری ادامه داد: شهدا از ارزش بالایی برخوردار هستند و هرگونه توصیف شهدا برای ما دشوار است، اما بر یکایک ما وظیفه است که با فرهنگ شهدا و شهادت آشنا شویم و مسیر آن عزیزان را گم نکنیم.

این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه جمهوری اسلامی در 33 سال گذشته انقلاب ملامت‌های زیادی دیده است؛ اذعان کرد: تهدیدهای آمریکا برای حمله به ایران بی‌خود است و صرفاً به دنبال ایجاد جنگ روانی هستند.

شاکری در ادامه با بیان اینکه ولایت فقیه محصول 1400 سال تلاش و فداکاری است، وظیفه ملت ایران را ادامه دادن مسیر انقلاب و تاریخ برشمرد و بیان کرد: ملت ایران باید همان مسیری را که در تبعیت از رهبر انقلاب در طول 33 سال گذشته نشان داده‌اند، ادامه دهند و در تمام صحنه‌های انقلاب چه در مقابل تحریم‌های اقتصادی و چه در مقابل عملیات روانی، تهاجمات خارجی و نیز تهاجم فرهنگی از خودشان اراده، استحکام، عقیده و جدیت نشان دهند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به حضور مردم در تمام صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی تصریح کرد: با وجود تبلیغات و خواست دشمنان اسلام و قرآن؛ مردم ایران اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور پررنگ و ماندگار مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

در ادامه این مراسم علاوه بر تشییع نمادین تابوت یک شهید برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله مداحی برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول