اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

غربی‌ها توانایی جنگ با ایران را ندارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: غربی‌ها توانایی جنگ با جمهوری اسلامی را ندارند.

غربی‌ها توانایی جنگ با ایران را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدیوسف شاکری جمعه‌شب در گردهمایی بسیجیان اظهار داشت: فضای لازم برای این کار فراهم نیست چرا که اقتدار جمهوری اسلامی امروز در حدی است که می‌تواند هر ارتش نیرومندی را دچار وحشت و تزلزل کند.

وی افزود: ایران امروزه به ابرقدرتی تبدیل شده است که جهان را به وحشت انداخته است به طوریکه دشمنان با بهانه‌های واهی می‌خواهند این کشور و مردم را به زحمت اندازند.

شاکری ادامه داد: این دهه سرآغازی برای حکومت انقلاب اسلامی ایران است و سر منشاء انقلاب‌های جدیدی در کشورهای عربی است که آن را مدل و الگوی انقلاب خود می‌دانند.

وی خطاب به دشمنان کشور اسلامی ایران گفت: بدانید که رشد و بلوغ سیاسی جامعه ما به جایی رسیده است که اموال خود را وقف پیشرفت انرژی هسته‌ای می‌کنند و دانشجویان ما در سراسر کشور درخواست تغییر رشته خود را به رشته فیزیک هسته‌ای می‌کنند تا دشمنان بدانند با انواع توطئه‌ها به جایی نخواهند رسید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه اظهار داشت: نهضت امام خمینی هویت از دست رفته مسلمانان را به آنان برگرداند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی در جهان است که بر مبنای شعور، عقل و فطرت انسان‌ها پایه‌ریزی شده و برای بازگشت مسلمانان به خویشتن خویش تلاش می‌کند.

این مسئول با اشاره به 22 بهمن ماه تصریح کرد: حضور پرشور مردم مسلمان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیداری اسلامی را تقویت می‏کند و آذربایجان غربی برای خلق این حماسه آماده است.

وی تصریح کرد: 22 بهمن را به عبارت دیگر می‏توان روز غلبه نور بر ظلمت و تاریکی سال‏های متمادی حکومت شاهنشاهی در سرزمین ایران دانست.

شاکری ادامه داد: در چنین روزی بود که مستضعفان بر مستکبران پیروز شدند و وعده حضرت حق مبنی بر از بین رفتن همیشگی ظلم و استبداد و به روی کار آمدن محرومان و نیازمندان تحقق پیدا کرد.

این مسئول اضافه کرد: 22 بهمن در حقیقت روزی است که در آن آرزوی دیرینه مستضعفان جهان برای داشتن حکومتی الهی و دینی به حقیقت پیوست و فرآیندهای نابودی مستکبران و زورگویان کلید خورد.

وی افزود: به برکت همین مجاهدت‏ها و جان‏فشانی‏ها بود که امروز شاهد شکل‏گیری و توسعه بیداری اسلامی و این نهضت مبارک در سراسر جهان و بین امت‏های مسلمان هستیم.

شاکری گفت: کابوسی که امروز آمریکا و جهان غرب را فرا گرفته آن چیزی است که بر سر شوروی و ابرقدرت شرق آمد.

فرمانده لشکر شهدای آذربایجان غربی، ماهیت انقلابی و جغرافیای انسانی را عامل عصبانیت آمریکا از ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: تمام توطئه‌ها و تهدیدهایی که امروز علیه ایران به کار گرفته می‌شود ناشی از همین عصبانیت و ترس است.

انتهای پیام/غ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول