اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس:

حضور ملت ایران در تاریخ 33 ساله انقلاب در اوج بالندگی است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حضور ملت ایران در تاریخ 33 ساله انقلاب در اوج بالندگی است.

حضور ملت ایران در تاریخ 33 ساله انقلاب در اوج بالندگی است

حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار داشت: مردم بصیر، هوشیار، انقلابی و متدین ایران اسلامی در راهپیمایی امروز و انتخابات 12 اسفند بار دیگر عزت و وحدت تمام صفوف را در مقابل دیدگان مردم دنیا به نمایش خواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در صحنه، موجب تقویت و دلگرمی مظلومان عالم و موجب یاس و ناامیدی دشمنان بشریت و دشمنان نظام خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است، اذعان داشت: این اهمیت به دلیل موج بیداری اسلامی در منطقه جهان اسلام است و نیز صاحب‎نظران دنیا اعم از دوست و دشمن بر این مسئله واقف هستند که بیداری اسلامی شباهت زیادی به انقلاب اسلامی ایران دارد و به نوعی ادامه مسیر انقلاب اسلامی است.

طاهری ابراز داشت: حضور گسترده مردم در چنین فضایی بسیار تاثیرگذار در ابعاد داخلی و خارجی خواهد بود که در بعد داخلی به دلیل اینکه مهمترین پشتوانه نظام، حضور مردمی است این حضور با بصیرت، در دو زمان جلوه خاصی خواهد یافت که یکی در راهپیمایی‎ها و دیگری در عرصه انتخابات است که یقیناً مردم ما فردا در راهپیمایی 22 بهمن، اتحاد ملی و حضور در صحنه را برای دفاع از آرمان‎های نظام، بیعت مجدد با آرمان‎های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و لبیک دیگری به فرامین نائب امام عصر (عج) مقام عظمای ولایت خواهند داشت.

وی در ادامه به ابعاد خارجی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرداخت و خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم در واقع نوعی حمایت عملی ملت مسلمان، مبارز و انقلابی از جریانات بیداری اسلامی که در جهان رخ داده خواهد بود و سبب می‎شود تا آنها به تداوم راه درستی که انتخاب کرده‎اند دلگرم‎تر باشند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص اینکه انتخابات ایران دستورالعمل درجه یک دشمنان اسلام و نظام اسلامی است، بیان داشت: دشمن می‎خواهد مردم حضور حداقلی در صحنه داشته باشند و بیش از 110 شبکه ماهواره‎ای فارسی زبان اکنون تلاش می‎کنند تا تحریم انتخابات ایران را تبلیغ کنند و این نشان‌دهنده این است که دشمن از حضور پررنگ مردم می‎هراسد و ناراحت است.

طاهری گفت: حضور مردم در انتخابات نیز حمایت عملی و تداوم الگودهی انقلاب اسلامی به ملت‎های متحول شده و جریانات بیداری است و پیش‎بینی ما با شناختی که از مردم انقلابی ایران داریم حضوری گسترده و دشمن‎شکن خواهد بود.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول