اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی:

کرامت واقعی زن با پیروزی انقلاب حاصل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی گفت: زنان کرامت واقعی خود را پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آوردند.

کرامت واقعی زن با پیروزی انقلاب حاصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، معصومه‌سادات جلیلی‌حسینی ظهر امروز در مراسم جشن فجر در جمع بانوان شهرستان فردوس اظهار داشت: جایگاه زن در هیچ دوره‌ای از تاریخ مانند دوران کنونی ایران نبوده است.

وی با اشاره به سخنان امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری افزود: همواره بر جایگاه والای زنان و نقش آنان در پیروزی انقلاب اسلامی تأکید شده است.

جلیلی‌حسینی تصریح کرد: زنان علاوه بر ایفای نقش در پیروزی انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس نیز حضوری فعال و پررنگ داشته‌اند تا جایی که اگر در ایثار مردان خود صبر نمی‌کردند، مردان در جنگ با دشمن پیروز نبودند.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی یادآور شد: در جنگ تحمیلی هدف دشمن مشخص بود و این جنگ با سر و صدای توپ و تانک همراه بود ولی امروز در جنگ نرم، دشمن بی‌سر و صدا عمل می‌کند و در حال حاضر 80 درصد خانه‌های ما را جنگ نرم پر کرده است.

وی گفت: مادران باید با تربیت صحیح فرزندان خود، مراقب جنگ نرم دشمن باشند و انقلابی که با زحمت فراوان و خون شهدا حاصل شده را از گزند دشمنان حفظ کنند.

جلیلی‌حسینی، بهترین الگوی یک زن مسلمان را حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و افزود: زن نقش هدایتگری و مربیگری را در جامعه و خانواده دارد و از این‌رو باید با پیروی از سیره و روش حضرت فاطمه(س) خانواده و فرزندانی سالم و شایسته تحویل جامعه دهد.

وی تصریح کرد: زن به ‌عنوان رکن اصلی خانواده سه وظیفه تربیتی، تحصیلی و تغذیه‌ای افراد خانواده را برعهده دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان‌جنوبی یادآور شد: اگر محیط خانواده سالم و بدون سر و صدا باشد به طور یقین فرزندان به مدارج عالی دست می‌یابند و می‌توانند در برابر تهاجم فرهنگ دشمن نیز ایستادگی کنند.

جلیلی‌حسینی خطاب به مادران و همسران جوان گفت: وجود ماهواره در خانه‌ها، آسیب‌های اجتماعی زیادی به بار می‌آورد و بنیان خانواده را دچار تزلزل می‌کند از این‌رو باید بیش از پیش مراقب تهاجم فرهنگی دشمن باشیم.

این مراسم به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و ایام دهه فجر از سوی کانون فرهنگی و اجتماعی شفا یاوران دارالشفای امام حسین(ع) برگزار و طی آن برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری اجرا شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول