اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دماوند:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی از نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت قدردانی عملی از نظام اسلامی است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی از نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاء‌الدینی امروز ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: همه مردم ایران اسلامی وظیفه دارند تا با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، مراتب قدردانی از نظام اسلامی را بیان کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند افزود: 22 بهمن روز ارزشمند و مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است و مراسم این روز نیز باید با شکوه خاصی برگزار شود.

علا‏ءالدینی در ادامه به مطالبات ولی امر مسلمین جهان در بیاناتی که هفته گذشته در نماز جمعه تهران داشتند، اشاره کرد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از ما خواستند که در برهه کنونی به هیچ وجه شرایط کشور را بحرانی جلوه ندهیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه تقویت همدلی و وحدت میان مردم از دیگر خواسته‏های معظم‏له است، بیان کرد: پرهیز از تنبلی، مسئولیت‏پذیر بودن و انتقال ارزش‏ها بین نسل‏ها از دیگر خواسته‏های ولی‌امر مسلمین جهان در سخنرانی هفته گذشته ایشان بود.

علاءالدینی با تاکید بر اینکه رهبری از همه خواستند تا دستاوردهای این سال‏های نظام را گزارش دهند، تاکید کرد: در نهاد نماز جمعه و سایر مراجع هر مسئولی که بخواهد گزارشی از فعالیت‏های انجام شده، ارائه دهد بدون تردید تریبون در اختیارش خواهد بود چرا که این اقدام در نهایت به تثبیت بیشتر نظام اسلامی و رشد آن می‏انجامد.

وی با تاکید بر اینکه در سالیان اخیر پیشرفت‏های علمی بسیاری در کشور داشته‏ایم، گفت: امروز باید در اخلاق نیز پیشرفت کنیم و دنیای ما از اسراف و تبذیر فاصله بگیرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه رهبری نیز اشاره داشتند که باید در مقابل این موضوع موضع‏گیری مطلوبی داشته باشیم، گفت: روز ولادت پیامبر اکرم (ص) در کشور اسلامی ما به‌عنوان روز اخلاق و مهرورزی نامگذاری شده است و باید با گام برداشتن درست در این مسیر، نقشه دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب کرد.

علاءالدینی افزود: در سال جهاداقتصادی وظیفه داریم تا آرایش خود را در میدان جهاد به گونه‏ای داشته باشیم که حالت "دفاع در مقابل تهاجم" و "تهاجم در برابر تهاجم" نباشد؛ بلکه اوضاع را به گونه‏ای مدیریت کنیم که این حالت به وضع "تهدید در مقابل تهدید" ختم شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند یادآور شد: ملت باید کسانی را برای خدمتگزاری برگزینند که مدافع این آرمان‏های والا بوده و به نظام اسلامی پایبند باشند.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول