اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم دارالمومنین فردا حماسه دیگری خلق می‏کنند

مسیر و ساعت راهپیمایی 22 بهمن در دماوند اعلام شد‌

خبرگزاری فارس: مسیر و ساعت راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان دماوند اعلام شد تا مردم دارالمومنین فردا حماسه دیگری خلق کنند.

مسیر و ساعت راهپیمایی 22 بهمن در دماوند اعلام شد‌

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند در آستانه فرا رسیدن یوم‏الله 22 بهمن در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دماوند اظهار کرد: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در دماوند، از میدان امام خمینی (ره) تا میدان 17 شهریور این شهر تعیین شده است.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد افزود: راهپیمایی 22 بهمن در دماوند از ساعت 9 صبح برگزار می‏شود.

وی گفت: در پایان این مراسم، قطعنامه‏ای صادر خواهد شد که مواضع ملت ایران را در قبال استکبار نشان می‏دهد و همه مردم باید در راهپیمایی باشکوه این روز شرکت کنند.

دستگاه‏های اجرایی مختلف، نهادهای دولتی و غیر دولتی، ورزشکاران، روحانیت معزز، دانش‏آموزان و دانشجویان، کارکنان دولت در شهرستان دماوند و . . . نیز امروز با صدور بیانیه‏های جداگانه‏ای ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‏الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ‌و نیز اعلام حمایت از بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران، ‌همگان را به شرکت پرشور در راهپیمایی 22‌ بهمن ماه دعوت کردند.

آنها در این بیانیه‏ها تاکید کرده‏اند که با حضور در راهپیمایی 22 بهمن یاد امام عزیز و شهیدان گلگون‏کفن انقلاب در سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی می‏دارند.

ایام‌الله دهه فجر یادآور حماسه‌های عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران برای رهایی از تاریکی طاغوت و رسیدن به قله‌های سراسر نور انقلاب اسلامی است.

ایام‌الله دهه فجر، یادآور تلاش‌های مردان و زنان ایرانی برای برپایی حکومت اسلامی و برپاداری ارزش‌ها و خوبی‌هاست.

ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام عزیز کردند و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.

ایام‏الله دهه فجر یاد‌آور لحظه‌های فراموش‏نشدنی ورود امام عزیز به میهن اسلامی و بیانات پرشور ایشان در بهشت زهرا برای نابودی طاغوت و طاغوتیان و احیای کلمه "الله" است و ایام‏الله دهه فجر یاد‌آور همه نیکی‌ها، ارزش‌ها و آرمان‏هاست.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول