اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

22 بهمن خاستگاه استکبارستیزی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام با اشاره به برکاتی که روز 22 بهمن در این 33 سال از عمر انقلاب داشته است، گفت: 22 بهمن خاستگاه استکبارستیزی ملت ایران است.

22 بهمن خاستگاه استکبارستیزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک میلاد سراسر نور و رحمت پیامبر اسلام به نقاط برجسته و مثبت نظام جمهوری اسلامی در طول سالیان اخیر اشاره کرد و ابراز داشت: غلبه بر بسیاری از چالش‌ها از مهم‌ترین نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی است که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد بوده‌ایم که همه تهدیدات و دشمنی‌ها با مقاومت و درایت مردم و مسئولان نقش بر آب شده است.

امام جمعه چرام در ادامه افزود: برخی از این دشمنی‌ها و تحریم‌ها به قدری سنگین بوده که هر نظام و دولتی در هر کجای جهان را می‌توانست از درون فرو پاشد.

طزری عنوان کرد: اکنون ایران ما به دلیل این ایستادگی مردم و حضور در پشت سر رهبری از همه امتحانات سخت سرافراز بیرون آمده و به عنوان یک قدرت تاثیرگزار در منطقه و جهان معرفی شده‌ایم.

امام جمعه چرام اسراف و مصرف‌زدگی را از آفات انقلاب دانست و بیان داشت: باید بپذیریم که امروزه به طوری که دلخواه است روحیه قناعت و صرفه‌جویی در ما کمرنگ شده است و باید بپذیریم کشورهایی که دچار روحیه مصرف‌گرایی شده‌اند نتوانسته استقلال خود را حفظ کنند.

وی حفظ وحدت را در هر زمان یک وظیفه اصلی و اساسی برای مردم و مسئولان دانست و ابراز داشت: از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان برای تسلط بر نظام اسلامی ایجاد اختلاف و فاصله در میان و تفرقه بین مردم و مسئولان است.

طزری به دهه فجر و عظمت آن و کرامت روز 22 بهمن اشاره کرد و افزود: در این روز ثابت شد که قدرت‌های عالم نمی‌توانند بر ملتی غلبه کنند که مقصد آن‌ها الهی است.

خطیب جمعه چرام 22 بهمن را خاستگاه استکبارستیزی ملت ایران دانست و تصریح کرد: باید این موضوع را به مانند یک درس فراموش نشدنی در ذهن خود داشته باشیم و برای مقابله با استکبار از این روز به عنوان خاستگاه مبارزه با استکبار مدد جوییم.

رحمت و عنایت الهی، حاکمیت اسلام در ایران و جهان، آسیب‌ناپذیری انقلاب و شکست تبلیغات دشمنان از دستاوردهای بزرگ 22 بهمن بود که طزری به آن اشاره کرد.

امام جمعه چرام از همه مردم ولایت‌مدار این شهرستان خواست تا همانند گذشته در صفوف به هم پیوسته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و استکبارستیزی خود را بیش از پیش به جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول