اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

ملت در 22 بهمن همچون سال 57 رژیم صهیونیستی را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: ملت ایران در 22 بهمن همچون سال 57 رژیم صهیونیستی را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازند.

ملت در 22 بهمن همچون سال 57 رژیم صهیونیستی را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام میر یعقوب موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام و امام صادق (ع) اظهار داشت: ایام‌الله نشانه‌ای از آیات خداوند متعال است که بر انسان عرضه شده است.

وی با بیان اینکه اگر انسان‌ها باید صبور و شاکر باشند، ایام‌الله برای آنها نشانه‌هایی دارد، افزود: باید مردم ایام‌الله را به درستی بشناسند.

امام جمعه موقت زنجان 22 بهمن را ایام‌الله برشمرد و افزود: در این روز تاریخی رژیم منحوس پهلوی به زباله‌دان تاریخ پیوست.

وی با اشاره به برخی آیات قرآن در خصوص ایام‌الله بیان داشت: روز ظهور حضرت مهدی (عج) نیز از ایام‌الله محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: 22 بهمن به رهبری امام خمینی (ره) شکست سختی بر دشمنان وارد کرد که در این روز دشمنان اسلام نا امید و مایوس شدند.

وی با اشاره به اینکه در این روز کشور از دست جرثومه‌های خود فروخته و سر سپرده راحت شد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی رویدادی اعجاب انگیز در تاریخ کشور محسوب می‌شود.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنیا نشان داد که مومنان زیر بار ذلت نمی‌روند، یادآور شد: امام خمینی (ره) به عنوان تربیت شده مکتب حضرت محمد (ص) عظمت را به کشور برگرداند.

وی یادآور شد: در حال حاضر انقلاب اسلامی به عنوان الگوی خیزش‌های مردم منطقه و بیداری کشورهای جهان تبدیل شده است، که در طی یک سال گذشته چهار طاغوت را به زباله‌دان تاریخ سپرده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: تحریم و فشارهای مختلف علیه کشور تا کنون کارساز نبوده و مردم با اراده‌ای آهنین پله‌های پیشرفت و ترقی را می‌پیمایید.

وی با بیان اینکه فردا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با مشت‌های گره کرده یکبار دیگر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهیم، بیان داشت: حضور در این راهپیمایی باشکوه نشان می‌دهد که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نرفته و همواره در صحنه‌ها حضور دارند.

امام جمعه زنجان یادآور شد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهد که تا کنون تحریم‌های مختلف علیه کشور کارساز نبوده و ایران اسلامی استوار و پا برجا به حرکت خود ادامه می‌دهد.

وی حمایت از مقام معظم رهبری و انقلاب را مهم ارزیابی کرد و افزود: حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاقی با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب است.

امام جمعه موقت زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای تصریح کرد: باید افرادی را برای نمایندگی انتخاب کرد که برای جامعه مفید باشند.

وی با بیان اینکه منتخبان نباید به زور و زر وابسته باشند، خاطرنشان کرد: افرادی را باید برای نمایندگی انتخاب کرد که شجاع، مدیر، متخصص و دین‌مدار باشند.

حجت‌الاسلام موسوی بر ضرورت افرادی اصلح برای نمایندگی مجلس تاکید کرد و افزود: باید نماینده مردم فرد بی‌تفاوتی نباشد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول