اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورمحمدی:

انقلاب ارزش‌ها را به میدان عمل آورد / با تقوای اقتصادی مقابل فساد ایستاده‌ایم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه انقلاب ارزش‌ها را به میدان عمل آورد گفت: با اراده قوی و تقوای اقتصادی در مقابل فساد ایستاده‌ایم.

انقلاب ارزش‌ها را به میدان عمل آورد / با تقوای اقتصادی مقابل فساد ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی به‌عنوان سخنران دوم امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: امروز باور عمیق و تلاش مؤمنانه مردم ایران اسلامی انقلاب را آبیاری و درخت آن را سرفراز کرده است.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی دینداری، حق‌طلبی و ارزش‌های اخلاقی از بین رفته و ثروت، قدرت، رفاه‌طلبی، شهوت‌پرستی حاکم بر زندگی انسان‌ها شده بود که با پیروزی انقلاب اسلامی این ظلم‌ها نیز از صفحه روزگار کنار رفتند.

پورمحمدی ابراز داشت: با توجه به اینکه انقلاب ما در راستای دین نبی اکرم (ص) بود فضای دینداری، معنویت و خداخواهی را زنده کرد و این تفکر را به صحنه عمل آورد.

رئیس سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب ما با همت مردم سرافراز مانده و در کشور جایگاه خود را تثبیت کرده و در عین حال تمام سنگ‌اندازی‌ها در عرصه‌های مختلف پیروزی‌های فراوانی نصیب آن شده و دستاوردهای عظیمی را به دست آورده است.

پورمحمدی بیان داشت: امروز نیز دلایل تحریم‌ها و سایر توطئه‌ها این است که ایران ما را پس از گذشت 33 سال از پیروزی، قدرتمند و تأثیرگذار در عرصه‌های جهانی می‌دانند.

وی به مردم توصیه کرد، امروز شما باید هرکدام بلندگوی اهل بیت (ع) و ملت باشید و اگر دنیا در برابر معارف حیات‌بخش شیعی و اسلام ایستاده و پیوسته با شما می‌جنگند هوشیار و آماده باشید تا از مسیر و آرمان و اهداف خود خارج نشوید.

این مسئول همچنین به انتخابات پیش رو اشاره و خاطر نشان کرد: در این انتخابات باید با تقوای سیاسی مردم انتخاب خوب داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که به درد آینده فرزندان آنان و ایران اسلامی بخورد.

وی ادامه داد: باید با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو به دشمنان اعلام کنیم که پای نظام و آرمان‌های 33 ساله آن هستیم.

پورمحمدی ابراز داشت: باید به دشمن بگوییم که به دنبال و گوش به فرمان رهبری هستیم و در صحنه اجتماعی درست فکر می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی تصریح کرد: باید با حضور حداکثری در عرصه‌های مختلف اجتماعی نشان دهیم که جدی بوده و با اراده قوی و تقوای اقتصادی در مقابل فساد ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم فساد گسترده شود.

انتهای پیام/ح20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول