اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

انقلاب اسلامی پشتیبان مستضعفان جهان است

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: انقلاب اسلامی پشتیبان مستضعفان جهان است.

انقلاب اسلامی پشتیبان مستضعفان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در آیین جشن انقلاب روستای سنگ سفید شهرستان شیروان چرداول اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین انقلاب قرن همواره پشتیبان و حامی مستضعفین جهان بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته با اجرای برنامه‌های مختلفی این مهم را به منصه ظهور رسانده که بهترین پشتیبان مستضعفان جهان است.

این مسئول اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام راحل و با حضور مردم همیشه در صحنه و جانفشانی شهدا به پیروزی رسید تاثیر شگرفی بر معادلات سیاسی جهان گذاشت.

اعلایی به خدمات نظام به مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم مناطق روستایی از خدمات گسترده در بخش عمران و فناوری‌های ارتباطی برخوردار شده‌اند.

استاندار ایلام با گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اضافه کرد: راهپیمایی 22 بهمن از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی لبیک دیگری به امام راحل و شهدای گرانقدر برای تداوم راه آنان است.

این مسئول اضافه کرد: اقتدار نظام در گرو شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن است، حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر وفاداری آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار ایلام گفت: این مهم برای دشمنان نظام بسیار پر اهمیت بوده و از این‌رو از روزهای گذشته حجم وسیعی از تبلیغات خود را معطوف به این روز کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن درصدد است با کمرنگ جلوه دادن این روز از حضور مردم در صحنه بکاهد و آن‌ وقت بر این اساس برنامه‌های شیطانی خود را اجرا کند.

وی افزود: اما آنان غافل از درایت ملت هوشیار ایران اسلامی بوده و تمام توطئه‌های آنان یک به یک خنثی خواهد شد، مردم با حضور گسترده در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌ها این مهم را به دشمنان ثابت کرده‌اند که مدافع انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول