اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو قائمشهر خبر داد

حضور بانوان قائمشهری در رقابت‌های غرب آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو قائمشهر از حضور تیم بانوان پرشین قائمشهر در رقابت‌های غرب آسیا خبر داد.

حضور بانوان قائمشهری در رقابت‌های غرب آسیا

فرشاد شیرآقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: تیم پرشین قائمشهر که در مسابقات قهرمانی استان در حضور 12 تیم شرکت‌کننده قهرمان لیگ برتر شد، به عنوان نماینده ایران به رقابت‌های قهرمانی بانوان غرب آسیا اعزام می‌شود.

وی افزود: در تیم پرشین قائمشهر چند بازیکن ملی‌پوش و باتجربه استان و همچنین مربیان خوبی حضور دارند که با توجه به مدیریت خوب در این باشگاه، مسئولان پیشنهاد شرکت در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا را به فدراسیون ارائه دادند.

شیرآقایی گفت: فدارسیون ووشو نیز از پیشنهاد مازندران استقبال کرد و قرار است، تیم پرشین قائمشهر برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بانوان غرب آسیا اعزام شود.

رئیس هیئت ووشو شهرستان قائمشهر در ادامه متذکر شد: هنوز زمان و مکان این مسابقات اعلام نشد ولی با توجه به تعهدات به عمل آمده این تیم به عنوان نماینده ایران در این مسابقات برون‌مرزی شرکت می‌کند. 

وی یادآور شد: هیئت ووشو قائمشهر از برترین‌های هیئت استان محسوب می‌شود که بیشتر بازیکنان، مربیان و حتی داوران برتر استان در این شهرستان سکونت دارند.

شیرآقایی به حضور ووشوکاران برتر کشور و استان که زیر نظر وی آموزش لازم را می‌بینند، اشاره کرد و افزود: سجاد عباسی، علی شیرآقایی، ملیحه فضلی و مارال اسدی و ... از برترین‌های کشور و استان که چند مدال جهانی و آسیایی کسب کردند از شاگردان وی و همسرش علیجان‌زاده هستند که با افتخار به ووشو کشور معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان هیئت استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر می‌خواهیم که نسبت به رشد و توسعه این ورزش زیبا که در بین جوانان استقبال خوبی هم می‌شود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول