اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پرورشی آموزش و پرورش کرمان:

پیامبر اسلام (ص) با اخلاق زیبا محبوب قلب‌ها شد

خبرگزاری فارس: مسئول امور پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اخلاق محمدی را مدال افتخار خدا به رسول اعظم (ص) ذکر کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) با اخلاق زیبا محبوب قلب‌ها شد و دل‌ها را جذب کرد.

پیامبر اسلام (ص) با اخلاق زیبا محبوب قلب‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی مختارآبادی پیش از ظهر امروز در آیین جشن سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در محل مصلای امام علی (ع) شهر کرمان اظهار داشت: حضرت محمد (ص) در تمام مراحل زندگی دارای اخلاق طیب و پاک بود.

وی دوری از شرک و بت‌پرستی و حسن خلق و امانتداری را از دیگر ویژگی‌های رسول اکرم (ص) برشمرد و افزود: ایشان دانشمند مکتب نرفته بود.

مختارآبادی با بیان اینکه قرآن به عنوان معجزه پیامبر اسلام (ص) تمام معارف را در بر می‌گیرد، عنوان کرد: قرآن و اهل بیت (ع) پاسخگوی تمام مشکلات عصر حاضر هستند.

وی اخلاق محمدی را مدال افتخار خدا به رسول اعظم (ص) ذکر کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) با اخلاق زیبا محبوب قلب‌ها شد و دل‌ها را جذب کرد.

مختارآبادی با اشاره به اینکه اخلاق نیکو در سازندگی و گسترش مکتب تعیین کننده است، ابراز داشت: اخلاق نبوی و شیوه رفتار حضرت محمد (ص) نسبت به دیگران باید بررسی و مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی بیان داشت: در زمان کنونی از نظر علمی پیشرفت‌های بسیاری صورت گرفته است، ‌اما اگر در این زمینه معنویت، اخلاق و تهذیب نباشد و علم و دانش در اختیار هوا و هوس قرار گیرد، علم تبدیل به بمب اتم می‌شود.

مختارآبادی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر رعایت اخلاق ابراز داشت: ما به معنویات، عفو و گذشت نیاز داریم.

وی با بیان اینکه ارزش‌های اسلامی مورد تاکید امام خمینی (ره) بود، تصریح کرد: ایشان نسبت به عفاف و حجاب حساس بودند و چادر زنان را سنبل انقلاب اسلامی می‌دانستند.

مختارآبادی با تبریک ایام‌الله دهه فجر به توکل امام خمینی (ره) بر خدا اشاره و بیان کرد: امام راحل با ایمان به خدا و راه، هدف و مردم قیام کرد و توانست، انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

وی تصریح کرد: طی دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی توکل و اعتماد به خدا موجب پیروزی این انقلاب شده است.

مختارآبادی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و ابراز داشت: با توجه به تحول صورت گرفته در جهان، این راهپیمایی حساس و سرنوشت‌ساز است.

به گزارش فارس، آیین جشن سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در کرمان با اجرای گروه سرود مجتمع نابینایان، گروه مدیحه‌سرایان ذاکران و مولودی خوانی همراه بود.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول