اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ساری:

وظیفه داریم حیات انقلاب اسلامی را حفظ کنیم

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه ساری گفت: دشمن از توطئه‌های خصمانه خود دست برنمی‌دارد ولی ما وظیفه داریم حیات انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

وظیفه داریم حیات انقلاب اسلامی را حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جهان انقلابی بی‌نظیر انعکاس داده شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی انفجار عظیمی بود که غرب را از هم پاشاند.

وی به مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مردم‌سالاری کشور در 9 دی و 22 بهمن که در حقیقت یوم‌الله است به تصویر کشیده شد.

طبرسی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مشکلات زیادی را پیش روی کشور قرار می‌دهند تا انقلاب اسلامی را از پای درآورند، تصریح کرد: تحریم و تهدیدهای دشمن از شروع انقلاب اسلامی تاکنون ادامه دارد ولی کشور بعد از 33 سال نشان داد هیچ تحریم و تهدیدی انقلاب اسلامی را ساقط نمی‌کند بلکه مقتدرتر از گذشته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر ترفندها و حربه‌های دشمنان مقاومت کرد و تسلیم نشد، اظهار داشت: پیشرفت‌های حیرت‌آمیز کشور در فناوری نوین در ایجاد زیرساخت‌های فنی، علمی و مهندسی موجب حیرت کشورهای تحریم‌کننده علیه نظام اسلامی شد.

وی انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل دوم و سوم جامعه را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: رویش‌های انقلاب اسلامی بیش از ریزش‌های آن است، بسیاری از افرادی که از ابتدای انقلاب اسلامی با امام بودند امروز رفتند و برخی از افراد نیز بیش از گذشته به انقلاب پیوستند.

طبرسی با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی نباید به مادیات اخلاقی توجه کنیم، خاطرنشان کرد: خطر بزرگی است که لغزش‌های دنیا جامعه و افراد کشور را مسموم کند.

وی ادامه داد: برخی از مسئولان مادی‌گرا و دنیاپرست شدند که این بدترین سم برای جامعه اسلامی است.

امام جمعه شهرستان ساری یادآور شد: پیشرفت‌های علمی باید با تزکیه اخلاقی هماهنگ باشد ولی این دو امر در جامعه توازن ندارند.

وی متذکر شد: اسلام به عدالت اجتماعی تاکید دارد و این امر در جامعه باید پررنگ شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم با حضور در صحنه‌های انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی و انقلاب اسلامی را مقتدر می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان از توطئه‌های خصمانه خود دست برنمی‌دارد ولی ما وظیفه داریم حیات انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول