اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های آذربایجان‌ شرقی:

استکبار جهانی نگران صدور امواج انقلاب اسلامی به جهان است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان آذربایجان ‌شرقی امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نگران از صدور امواج انقلاب اسلامی به جهان هستند.

استکبار جهانی نگران صدور امواج انقلاب اسلامی به جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر فارس در تبریز قرار گرفت، آمده است: تقارن جشن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با جشن‌های هفته وحدت و سالروز میلاد مسعود پیامبر اعظم (ص)، ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی را در شادی زائدالوصفی قرار داده است.

این بیاینه افزوده است: هر دو حادثه حرکتی در زمینه خروج از ظلمت به سوی نور و از ظلم و ستم به سوی عدالت و معنویت بود، آری، انقلاب اسلامی ایران خروج از اختناق و ظلمت رژیم شاهنشاهی و آغازی بر آزادی و عدالت و استقلال ملت مسلمان ایران بود، انقلابی که حاصل سال‌ها مجاهدت، فداکاری و تقدیم هزاران شهید و رهبری‌های داهیانه بنیانگذار انقلاب اسلامی بود، شکر این نعمت بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره آنان و پیگیری اهداف عالیه آنهاست.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: امروز پس از گذشت سی و سه سال از پیروزی انقلاب با وجود همه دشمنی‌های استکبار و جنگ تحمیلی هشت ساله، انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای خلف صالح آن امام راحل عظیم‌الشان با صلابت و قدرت هر چه تمام در مسیر آرما‌ن‌های امام و شهدا به راه خود ادامه می‌دهد و درخت تنومند انقلاب همچنان در حال شکوفایی است.

این بیانیه اظهار داشته است: پیشرفت‌های علمی، صنعتی و پزشکی، حضور مقتدرانه در فضا، دستیابی به انرژی هسته‌ای و هزاران دستاورد دیگر به ملت ایران احساس عظمت، غرور و افتخار بخشیده و در مقابل دشمنان این انقلاب را هراسان کرده است، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نگران از صدور امواج این انقلاب به جهان هستند، چراکه ملل اسلامی بیدار شده و طاغوت‌های دیکتاتور منطقه یکی پس از دیگری در حال سقوط هستند.

در ادامه بیانیه آمده است: الگوگیری ملل اسلامی و حتی ملل غربی از انقلاب اسلامی کاملاً مشهود و غیرقابل انکار است، جنبش‌های عدالت‌خواهانه وال‌استریت و نفی اقتصاد ظالمانه آنها می‌رود که اضمحلال کامل ابرقدرت‌های استکباری و عزت و عظمت واقعی اسلام و مسلمین را در سراسر جهان رقم بزند.

سازمان بسیج اساتید دانشگاههای استان آذربایجان شرقی در ادامه بیانیه ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارکه فجر و آغاز سی و چهارمین بهار آزادی، یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و بیعت مجدد خود را با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام می‌کند و اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی دوشادوش سایر اقشار مومن و انقلابی ایران اسلامی با شکوه هرچه تمام‌تر در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول