اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته وقف

برنامه پیاده‌روی حرم تا حرم در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: برنامه پیاده‌ر‌وی حرم تا حرم به مناسبت هفته وقف در تبریز برگزار می‌شود.

برنامه پیاده‌روی حرم تا حرم در تبریز برگزار می‌شود
حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به تشریح برنامه‌های هفته وقف پرداخت.
وی، از برگزاری 40 مسابقه قرآنی با حضور بیش از 3 هزار نفر در امامزاده‌های استان خبر داد و گفت: علاوه بر مسابقات قرآنی محافل قرآنی و ترتیل‌خوانی، مسابقات تواشیح‌خوانی و نیز محافل ویژه با حضور قاریان مصری برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: در 17 امامزاده استان جلسات تفسیری قرآنی دایر است و مبلغان حوزوی نیز در این امامزاده‌ها حضور دارند.
وی، از برپایی سفره‌های احسان و اطعام در امامزاده‌های استان خبر داد و بیان کرد: بیش از 100 هزار نفر در این سفره‌ها شرکت داشتند و 780 مراسم در 20 امامزاده در راستای برنامه‌های اعیاد و شهادت برگزار شده است.
این مسئول استان با اشاره به برگزاری 20 برنامه در هفته اوقاف استان خاطرنشان کرد: جمعی از فعالان اوقاف نیز در برنامه دیدار با رهبری شرکت خواهند کرد.
حسینی، از احداث مقبره حمال تبریزی خبرداد و گفت: این محل با مقبره جدید احیا شده و در ادامه برنامه‌های اداره اوقاف مقبره شاه حسین ولی نیز احیا خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، از توسعه امامزاده سید ابراهیم تبریز خبر داد و اظهار داشت: در خارج از شهر تبریز نیز توجه به امامزاده‌ها مورد توجه بوده و در شهرهای مختلف استان این امامزاده‌ها احداث می‌شود.
وی همچنین از برگزاری کنگره «نگین هستی» در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این کنگره با هدف بزرگداشت نبی مکرم اسلام در اول اسفند برگزار می‌شود و تا هفدهم بهمن ماه نیز فراخوان مقاله این کنگره است.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول