اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

راهپیمایی 22 بهمن جواب یاوه‌گویی‌های استکبار را می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال در 22 بهمن پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، گفت: امسال یاوه‌گویی‌های دشمنان در راهپیمایی عظیم روز پیروزی انقلاب داده می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن جواب یاوه‌گویی‌های استکبار را می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر با تبریک سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم و حضرت امام جعفر صادق (ع) و همچنین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به راهپیمایی روز 22 بهمن بیان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم جواب تحریک‌ها، دشمنی‌ها و فشارهای استکبار جهانی را با حضور پرشور خود خواهند داد.

وی همچنین با اشاره به میلاد با برکت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق با برشمردن فضایل آن حضرات بر لزوم وحدت امت اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری این اعیاد و نامگذاری این هفته به عنوان هفته وحدت نشان‌دهنده اهمیت حفظ وحدت جامعه مسلمین در مقابل دشمنانی است که با تفکر نفاق قصد از هم پاشیدن این جامعه را دارند.

مشایخ در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات و مواردی درباره اخلاق انتخاباتی اشاره داشت و ادامه داد: اخلاق انتخاباتی در سه بخش مسئولان اجرایی، کاندیداها و عامه مردم خلاصه می‌شود که باید رعایت شود.

وی تصریح کرد: مسئولان اجرایی انتخابات باید امانتدار باشند و با رعایت بی‌طرفی با موازین قانونی حرکت کرده و جلوی انحرافات را بگیرند.

امام جمعه نوشهر همچنین بیان کرد: کاندیداها و مسئولان ستادهای تبلیغاتی آنان نیز باید جلوی خرید آرا به صورت مستقیم و غیرمستقیم را بگیرند. وعده‌های دروغین و کاذب ندهند و از تخریب رقبا بپرهیزند و جلوی هزینه‌های اضافی و کلان را بگیرند.

وی درباره وظایف عامه مردم در انتخابات نیز خاطرنشان کرد: مردم نیز باید با حفظ هشیاری بر اساس شاخصه‌های مهم و ارزشی کسی را برای حضور در مجلس انتخاب کنند که آن ارزش‌ها را داشته باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول