اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن

دشمنان را وادار به باور ایرانی قدرتمند خواهیم کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار مرکزی با صدور پیام مشترکی با اشاره به اینکه با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را وادار به باور ایرانی قدرتمند خواهیم کرد، مردم را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن فرا خواندند.

دشمنان را وادار به باور ایرانی قدرتمند خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و علی‌اکبر شعبانی‌فرد در این پیام مشترک که امروز نسخه‌ای ا‌ز آن در اختیار خبرگزاری فارس در اراک قرار گرفت، آورده‌اند: یوم‌الله 22 بهمن یادآور حماسه پیروزی، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام(ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و ادای احترام به مقام شهیدای سرفراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاورد‌های آن، ایفای نقش کردند.

در این پیام مشترک آمده است: به یقین بزرگ‌ترین انقلاب مردمی جهان در 33 سال پیش با رستاخیز ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با اتکا به آموزه‌های مکتب اسلام پا به عرصه وجود نهاد و به‌رغم توطئه‌های دشمنان انقلاب و تبلیغات سوء رسانه‌های استکباری شرق و غرب و حرکات مذبوحانه منافقان، تحمیل جنگ، تحریم‌های اقتصادی و... همگی با عنایات حق تعالی و تدابیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم شریف و غیور ایران خنثی شد.

در ادامه این پیام آمده است: در این میان بیداری ملل مسلمان با الهام از انقلاب اسلامی نشان داد که امت اسلامی با خودباوری و الهام از آموزه‌های مکتب رهایی‌بخش اسلام به دنبال استقرار الگوی نوینی از حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری دینی و حاکمیت عدالت و تغییرات اساسی در نظام سیاسی خود است.

این بیانیه در پایان می‌افزاید: لازم است خجسته بهار آزادی را به هموطنان عزیز به ویژه مردم قدر‌شناس استان مرکزی تبریک گفته و از تمامی هم‌استانی‌های گرانقدر که همواره در صحنه‌های گوناگون حضور چشمگیر خود را به منصه ظهور رسانده‌اند دعوت کنیم با حضور یکپارچه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن اوج تبلور اقتدار، اراده و عزم ملی خود را به باور جهانیان آورده و برگ زرین دیگری بر افتخارات میهن عزیزمان بنشانند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول