اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره تاکید کرد

لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

‌خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خرم‌دره با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مایوس می‌کند.

لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مرتضی بنیادی شامگاه پنجشنبه در مراسم دهه فجر این شهرستان با اشاره به رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) در راستای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: امام خمینی ‌(ره)‌ انقلابی را رهبری کردند که توطئه‌گران و بدخواهان از آغاز وقوع آن تلاش کردند تا آن را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

وی با تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: پس از عبور از غبار فتنه‌ها یک بار دیگر 22 بهمن محور وحدت ملت ایران و پیوند ملت با رهبری و همبستگی با آرمان‌های امام راحل بوده و به طور یقین در این روز بزرگ با فریاد ملت ایران چشم بیگانگان کور خواهد شد.

معاون فرماندار خرم‌دره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: برای خنثی شدن توطئه‌های استکبار و به کوری چشم دشمنان ملت ایران اسلامی راهپیمایی 22 بهمن‌ امسال را هر چه با‌شکوه‌تر از سال‌های دیگر برگزار می‌کنند و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، پاسخ دندان‌شکنی به استکبار می‌دهند.

وی از ولایت فقیه به عنوان روح نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با روح زنده و جاوید است و دشمنان ما به خوبی به اهمیت این مسئله پی برده‌اند، چرا که برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای تضعیف و گرفتن روح نظام صورت می‌گیرد.

بنیادی عنوان داشت: امروز هیچ کشوری به اندازه ایران از استقلال، آزادی و دموکراسی حکومت برخوردار نیست، چرا که امروز در کشورهای همسایه خود نیز شاهد دخالت‌های بیگانگانی هستیم که آرزو دارند در سرنوشت این کشور نیز دخالت کنند، اما این اندیشه را به گور خواهند برد.

وی افزود: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن در جبهه‌ای دیگر از مبارزه با دشمنان قرار می‌گیرند و به آن‌ها می‌فهمانند که ملت ایران خستگی ناپذیر بوده و هیچ قدرتی قادر به مبارزه با آنها نیست.

معاون فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه 22 بهمن روز تجلی حضور قدرتمندانه ملت و تجدید عهد و پیمان با شهدا و آرمان‌های امام راحل‌(ره) است، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که می‌تواند دشمنان و منافقان را ناامید کند و بر سر جای خود بنشاند حضور یکپارچه مردم در همه صحنه‌های انقلاب به ویژه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه تصریح کرد: ‌امروز شاهد به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب هستیم و شاخه‌های این درخت تنومند در حال گسترش و ریشه دوانیدن در کشورهای منطقه است.

بنیادی افزود: درخت تنومند انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است نیاز به مراقبت و نگهداری دارد که بر همگان لازم است، برای پاسداشت و گرامیداشت این دستاورد بزرگ همواره و در همه حال در صحنه مبارزه با کفر و استکبار جهانی حضور داشته باشند.

انتهای‌پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول