اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با رهبری تجدید عهد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفندماه با آرمان‌های امام و رهبری تجدید عهد می‌کنیم.

با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با رهبری تجدید عهد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی در یادواره شهدای انقلاب در شهرستان دماوند اظهار کرد: شهدای گرانقدر به آرزوی خود رسیده‌اند و در کنار خوان گسترده امام حسین (ع) میهمان هستند و به ما نیز بشارت از رحمت الهی می‌دهند.

وی افزود: امام عزیز ما باب شهادت را به روی ملت ایران گشود؛ دری که از درهای بهشت است و تنها برای اولیای خدا باز می‌شود و این از برکات امام خمینی (ره) بود.

امام جمعه دماوند به تغییر نگاه مردم به زندگی پس از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: از برکات مهم امام برای مردم ایران، تغییر دیدگاه آنان نسبت به مرگ و زندگی بود؛ چرا که مرگی با عنوان شهادت قبل از انقلاب اسلامی موضوعیت نداشت اما امام (ره) توانست با بیداری مردم این واژه عظیم را معنی کند و به زندگی مسلمین نه تنها ایران بلکه همه جهان معنی بخشد.

علاءالدینی خاطر نشان کرد: امروز در شهرستان دماوند از 11 شهید والامقام این منطقه تجلیل می‌شود که بازگو کنیم؛ اگر دماوند کوه نیل و کوه شیر دارد، همواره انسان‌هایی را در دامان خود پرورانده است که در دفاع از اسلام اراده‌ای بلند چون نیل و شجاعتی چون شیر دارند.

وی با بیان اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا تصریح کرد: امروز به قول فرمایش مقام معظم رهبری ادامه دادن راه شهدا کمتر از شهادت نیست و ما وظیفه داریم هدف شهدا را که همان ظلم‌ستیزی و ماندگاری حق بود بشناسیم و در تحقق آن کوشا باشیم.

امام جمعه دماوند در پایان ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفندماه یادآور شد: با شرکت در این دو صحنه بزرگ و مهم بار دیگر وفاداری خود را نسبت به آرمان‌های بلند امام و شهدا نشان خواهیم داد و با رهبر عزیز انقلاب اسلامی تجدید عهد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول