اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

دعوت جامعه علما برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: جامعه علما و روحانیان کرمانی مقیم مرکز با صدور بیانیه‌ای از مردم شهیدپرور استان کرمان برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.

دعوت جامعه علما برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه جامعه علما و روحانیان کرمانی مقیم مرکز آمده است: "22 بهمن سرآغاز طلوع مجدد اسلام و رهایی مردم ستمدیده و انقلابی ایران و به بار نشستن زحمات معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون‌های به ناحق ریخته شهیدان والامقام است".

در بخش دیگری از این بیانیه ذکر شده است: "در آغاز دهه مبارک فجر، قافله سالار انقلاب پس از 15 سال تبعید به میهن اسلامی بازگشت و با آمدن او شام تاریک ملت سحر شد و پس از 10 روز طومار ننگین حکومت شاهنشاهی و استبداد پهلوی درهم پیچیده شد و آفتاب فتح و ظفر در افق خون رنگ ایران سرفراز جلوه‌گر شد".

جامعه علما و روحانیان کرمانی مقیم مرکز در این بیانیه تصریح کرده‌اند: "اکنون پس از گذشت 33 سال بر خلاف همه زورگویی‌های مستکبران طلب‌کار نه تنها انقلاب اسلامی با پیشرفت و اقتدار به حیات پر افتخارش ادامه داده و اینکه در پرتو نور و درخشش آن، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان در سایه بیداری اسلامی از آن الگو گرفته و در مقابل استبداد و خودکامگی و استعمار قامت برافراشته‌اند".

در پایان این بیانیه آمده است: جامعه علما و روحانیان کرمانی مقیم مرکز سالروز میلاد پر برکت پیامبر اسلام (ص)، امام صادق (ع) و سالروز پیروزی انقلاب را به اقشار مختلف مردم قهرمان ایران و تمام ملل مسلمان و آزادگان جهان تبریک گفته و به شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن و وفاداری و ادامه راه امام و لبیک به رهبر فرزانه انقلاب دعوت می‌کند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول