اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روحانیون کردستان در بیانیه‌ای تاکید کردند

دعوت از کردستانی‌ها برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: علما و روحانیون منطقه کردستان در بیانیه‌ای مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کردند.

دعوت از کردستانی‌ها برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس در سنندج این بیانیه حاکی است: در طی این سال‌ها با پایمردی مردم ایران، روز به روز بر استحکام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی که دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران بود، افزوده شده است.

در این بیانیه آمده است: از برکت این ثبات و ارزشمداری انقلاب اسلامی ایران است که ملت‌های کشورهای دیگر برای رهایی از ظلم و جور حاکمان و سردمداران سرمایه‌داری فاسد و ناکارآمد فعلی، قیام کرده و روز به روز بر پایمردی خود برای آزادی‌خواهی تاکید می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: آنچه این روزها با عنوان بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه بروز کرده ملهم از انقلاب اسلامی است که طی سی و سه سال گذشته حقانیت ارزشی و اصول حکومتی و اجتماعی آن به همه جهانیان اثبات شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امسال در حالی درخت تنومند انقلاب را به تماشا می‌نشینیم که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با میلاد مسعود پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق(ع) متقارن شده و کشور ایران اسلامی در بسیاری از عرصه‌های کلیدی و علمی در ردیف‌ کشورهای اول دنیاست.

در این بیانیه تاکید شده است؛ دشمن باید بداند که این ملت همان ملت غیور و حماسه‌سازی است که تجربه‌ تلخ شکستن کاخ شاهنشاهی را بر کام استکبار نهاد و هشت سال دفاع مقدس ازآب و خاک و کیان اسلامی همچون خورشیدی بر تارک انقلاب شکوهمندش می‌درخشد وهم‌اکنون با عنایت الهی و رهبری حکیمانه‌ مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تلاش دولت کریمه و درخشش جوانان و دانشمندان مومن و متعهد خود روز به روز به قله‌های سعادت و پیشرفت همه‌جانبه نزدیک‌تر می‌شود و هیچ دشمنی را یارای مقابله با عزم راسخ این ملت قهرمان نیست.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ قطعا استمرار اهداف و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در سایه تبعیت جدی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری رشد و تعالی همه جانبه را موجب شده و با فضل الهی متضمن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

این بیانیه می‌افزاید؛ در سی و سومین بهار استقلال و آزادی در حالی که عطر و بوی شهیدان دانشمند در عرصه فناوری هسته‌ای در دل و جان مردم شریف ایران پیچیده است، از ملت شریف و همیشه در صحنه‌ استان کردستان دعوت می‌کنیم همگام با سایر هموطنان خداجوی و مومن با حضور گسترده‌ در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری حمایت همه جانبه خود را از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی به گوش جهانیان فریاد بزنند و از دولتمردان خدمتگزار و متعهد خود بخواهند در راه سعادت این مردم لایق و سربلند حتی لحظه‌ای کوتاه نیامده و گامی به عقب نگذارند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول