اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تأکید کرد

فرهنگ‌سازی برای پرداخت الکترونیکی قبوض

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: پرداخت الکترونیکی قبوض باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

فرهنگ‌سازی برای پرداخت الکترونیکی قبوض

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مجید آقازاده پیش از ظهر امروز در جشنواره پرداخت الکترونیکی قبوض آب‌بها اظهار داشت: پرداخت الکترونیکی قبوض سبب ارائه خدمات‌رسانی بیشتر شرکت آب و فاضلاب و پیشرفت جامعه می‌شود.

وی افزود: مشترکانی که قبوض خود را به صورت الکترونیکی پرداخت می‌کنند اعم از آب، گاز، برق و تلفن در ارائه خدمات‌رسانی بیشتر به بخش مربوطه کمک شایانی می‌کنند.

به گفته این مسئول با توجه به اینکه مشترکان زیادی در حوزه آب و فاضلاب استان هم در مناطق شهری و هم در روستایی وجود دارند پرداخت الکترونیکی قبوض سبب تأمین امنیت اجتماعی، سرعت بالا، کاهش بار ترافیکی، کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسایط نقلیه و کاهش آلودگی صوتی می‌شود.

وی تصریح کرد: زمانی که قبض‌ها غیرحضوری و به موقع پرداخت شوند شرکت آب و فاضلاب استان با رسیدن به منافع مالی قادر است خدمات بیشتری را به مشترکان خود ارائه دهد.

آقازاده اضافه کرد: به ازای هر قبضی که مشترکان به صورت حضوری در بانک‌ها پرداخت می‌کنند 500 تومان هزینه حق‌الزحمه به بانک‌ها تعلق می‌گیرد اما با پرداخت غیرحضوری این هزینه به 100 تومان کاهش می‌یابد که این امر پنج برابر به خدمات ما آسیب وارد می‌کند در صورتی که اگر این هزینه‌ها به حساب خود شرکت آب و فاضلاب واریز شود با توجه به شمار مشترکان بالای 2 میلیون نفر با این هزینه می‌توان سدی احداث پر از منبع ذخیره آب احداث کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در سال 90 حجم توزیع آب استان را بیش از 170 میلیون لیترمکعب پیش‌بینی کرده بودیم که با قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و همت خود مردم نزدیک به 14 میلیون لیترمکعب در مصرف آب صرفه‌جویی شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: صرفه‌جویی در آب سبب ذخیره و کاهش هزینه با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال می‌شود که معادل نیمی از مخازن یک سد بزرگ آب است.

انتهای پیام/خ۲۰/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول