اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

حضور پرشور در 22 بهمن موجب یاس دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مایوس می‌کند.

حضور پرشور در 22 بهمن موجب یاس دشمنان می‌شود

علی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به توطئه‌های دشمنان ‌علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در این راستا باید هوشیار عمل کرده و ارزش‌های انقلاب را به درستی بین نسل جوان نهادینه کنیم چرا که در این صورت نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب می‌شود‌.

وی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب با هر توطئه‌‌ای از‌ جمله تهاجم فرهنگی قصد خدشه‌دار کردن این نظام مقدس را دارند، اما جوانان و نوجوانان ایرانی با هوشیاری‌ و توان کامل باید آگاه باشند که فرهنگ به پا خواسته از غرب در ایران اسلامی فقط می‌تواند به معنای تهدید برای جوانان و نوجوانان باشد.

فرماندار شهرستان ابهر با تأکید بر لزوم حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: امسال مردم متدین، ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان ابهر با حضور گسترده، پرشور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، دشمن را از توطئه علیه نظام اسلامی مایوس می‌کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی، ایستادگی و مقابله مردم آزاده ایران اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی است، بیان داشت: هر چه راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر و با صلابت‌تر برگزار شود و حضور پر رنگ مردم در آن بیشتر محسوس باشد، دشمنان اسلام مأیوس‌تر و ناامیدتر خواهند شد.

یوسفی با اشاره به لزوم شرکت حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار خواهد گذاشت.

وی افزود: باید تمام کسانی که دلشان برای نظام، اسلام و انقلاب می‌تپد، فردا به صورت یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشته و با حضور خود باعث ناامیدی دشمنان بشوند.

یوسفی با بیان اینکه پویایی آرمان‌های انقلاب اسلامی عامل تداوم انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: مردم باید با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به دشمنان و بدخواهان نظام بزنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران به قله‌هایی می‌رسند که از قبل برای خود ترسیم کرده‌اند، تصریح کرد: همه آحاد جامعه باید با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر ولایت‌پذیری خود را به رخ جهانیان کشیده و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بزنند.

انتهای‌پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول