اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمدره:

22 بهمن فرصت نمایش اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرمدره گفت: 22 بهمن فرصتی برای نمایش اقتدار، عزت و صلابت ملت ایران به نظام سلطه و استکبار جهانی است.

22 بهمن فرصت نمایش اقتدار نظام است

رحیم نوری‌پور امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با تأکید بر ولایت‌پذیری تمامی آحاد جامعه اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب نوک پیکان حملات خود را به سمت ولایت قرار داده‌اند و این موضوع احساسات مردم را جریحه‌دار کرده است.

وی در ادامه راهپیمایی 22 بهمن امسال را نمایشی نمادین از بصیرت، هوشیاری، ایستادگی و استقامت مردم برسر آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن سال جاری نیز به کابوسی وحشتناک برای توطئه‌گران و دشمنان انقلاب تبدیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان خرمدره افزود: انقلاب اسلامی همانند دریای خروشانی است که مواج آن همیشه برای دشمن آسیب‌زا بوده و این انقلاب را نیز همین خروش سهمگین از توطئه‌ها و ترفندها در امان داشته است.

وی اقتدار انقلاب اسلامی را به دو رکن ولایت الهی و حضور مردم در صحنه دانست و تصریح کرد: انقلاب همیشه با این دو رکن زنده و بالنده بوده است و امروز نیز به حیات مبارک خود ادامه می‌دهد.

نوری‌پور راهپیمایی 22 بهمن را صحنه نمایش عزت و اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمام معادله‌های دشمنان را بر هم خواهد زد.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در حالی چهارمین دهه حیات خود را می‌گذراند که پیروزمندانه و با الهام از تعالیم نورانی اسلام، بحران‌ها و چالش‌های بزرگی را پشت سر گذاشته است.

فرماندار خرم‌دره با تأکید بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: این روز بزرگ در تاریخ انقلاب باید همراه با آرامش و با حفظ بصیرت باشد تا با بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا، اتحاد و همبستگی را به جهانیان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه 22 بهمن سالروز پیروزی حق بر باطل و روز عزت و اقتدار ملت ایران است، خاطرنشان کرد: 22 بهمن فرصتی برای نمایش اقتدار، عزت و صلابت ملت ایران به نظام سلطه و استکبار جهانی است.

نوری‌پور تصریح کرد: در 22 بهمن امسال نشان خواهیم داد، ما بیدار و هوشیار هستیم و می‌توانیم مملکتمان را خود اداره کنیم و یکپارچه و منسجم هستیم و دشمنان بدانند اگر بخواهند راه و شکافی بین ملت ما ایجاد کنند مردم بیدار و یکپارچه از نظام و ارزش‌های آن و ولایت فقیه دفاع می‌کنند.

وی افزود: ملت در 22 بهمن نشان می‌دهد که هیچ خللی در صفوف حامیان انقلاب اسلامی وجود ندارد و مردم می‌آیند تا بگویند ایستاده‌اند، وفادار هستند و از حرکت‌های توسعه استقلال و آزادی حمایت می‌‌کنند.

انتهای‌پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول