اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی علامه محدث نوری:

مجلس ارسال نفت به قاره اروپا را تحریم کند

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری در مازندران با دعوت از اقشار ملت ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات مجلس، با توجه به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تهدید در مقابل تهدید، از مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کند که هرچه سریع‌تر ارسال نفت به قاره اروپا را تحریم کند.

مجلس ارسال نفت به قاره اروپا را تحریم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری با توجه به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در هفته مبارک بسیج مبنی بر تهدید در مقابل تهدید، از مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کند که هرچه سریع‌تر ارسال نفت به قاره اروپا را تحریم کند.

در بیانیه بسیج دانشجویی علامه محدث نوری به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن آمده است: پیروزی‌های اخیر در جهان اسلام نشان داد راه امام خمینی (ره) و تداوم شکوهمندانه آن توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای همچنان با نشاط و سرزنده برای مسلمانان است و آنان را به سوی آینده‌ای روشن راهنمایی می‌کند.

در این بیانیه تاکید شد: حفظ وحدت و انسجام موجب رشد و احیای مجدد اسلام در جهان می‌شود و ترک وحدت و ایجاد اختلاف به تعبیر قرآن کریم موجب عذاب الهی است و همگان باید در عمل و رفتار و گفتار تلاش کنند تا کوچک‌ترین اقدام مخل وحدت را انجام ندهند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: پیروزی‌های اخیر در جهان اسلام نشان داد راه امام خمینی (ره) و تداوم شکوهمندانه آن توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای همچنان با نشاط و سرزنده و پرپیام برای مسلمانان است و آنان را به سوی آینده‌ای روشن راهنمایی می‌کند و راه رهایی بخش بی‌بدیل برای کشور های منطقه، بیداری اسلامی است، مردم مسلمان ایران به عنوان پیشگامان این نهضت الهی باید همچنان به عنوان حافظان و مدافعان این خطه در خط مقدم باشند و با همه وجود از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای حمایت کنند.

* انتخاب نهم آزمونی دیگر

در این بیانیه تاکید شد: در آستانه انتخابات بزرگ نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم، این انتخابات به دلیل شرایط ویژه و ضربه‌های پی‌درپی که استکبار جهانی از انقلاب اسلامی خورده است و می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین آزمون‌های الهی فراروی مردم ایران باشد.

در پایان بیانیه نیز آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری با توجه به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در هفته مبارک بسیج مبنی بر تهدید در مقابل تهدید، از مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کند که هرچه سریع‌تر ارسال نفت به قاره اروپا را تحریم کند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول