اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی استانداری اردبیل:

نبض اسلام در قلب اروپا می‌زند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اردبیل گفت: امروز با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی صورت گرفته، نبض اسلام در قلب اروپا می‌زند.

نبض اسلام در قلب اروپا می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز پیش از ظهر امروز در همایش انقلاب اسلامی رسالت و منزلت زن مسلمان که توسط بسیج جامعه زنان امور بانوان و خانواده استانداری و هلال احمر در سالن ولایت حضرت عباس‌ (ع) استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: هیچ کس تصور نمی‌کرد که انقلاب اسلامی با چنین ابهتی در جهان منتشر شود اما امام (ره) با اندیشه دینی و اسلامی خود تمام برنامه‌های نظام کفر را به هم ریخت و امروز مشاهده می‌کنیم قلب بیداری اسلامی در اروپا می‌تپد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه اندیشه‌های انقلاب اسلامی حتی به اروپا نیز کشیده شده، افزود: بیداری اسلامی صورت گرفته در جهان هدیه الهی از سوی خداوند است و کشورهای جهان این را مدیون پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

دستباز با اعلام اینکه کشور ما نه با تحریم و نه با حمله‌های نظامی از پای نخواهد نشست، ابراز داشت: آمریکا در واقع با طرح مسئله تحریم و حمله به ایران خود را در مجامع بین‌المللی رسواتر کرد.

وی ادامه داد: امروز دیگر کشورهای جهان برای آمریکا و همدستان وی تره هم خرد نمی‌کنند و ما هر روز بیش از روز گذشته شاهد حقارت و انزوای نظام استکباری هستیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی‌های نظام اسلامی ایران باوجود تمام تحریم‌ها و تهدیدها اشاره کرد و اظهار داشت: دستاوردهای نظام ما اعم از تکنولوژی، بیوتکنولوژی و تولید سلول‌های بنیادین، ساخت موشک‌های فضا پیما، سلاح‌های سنگین و... همگی نشان داده ایران یک کشور خود ساخته و متکی به خود است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون ایران در  بسیاری از تولیدات و اختراعات به خودکفایی‌ رسیده است، ابراز داشت: این خودکفایی‌ها قطع وابستگی ایران را منجر شده که این خود کابوسی بزرگ برای غرب است.

وی ادامه داد: اکنون سناریوی جدید دشمن برای انتخابات در حال طراحی است اما این سناریو با چند عروسک خیمه شب‌بازی به ویژه امریکا و هم دستانش به یک بازی ناکام منجر خواهد شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول