اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خبر داد

اختصاص 8 میلیارد ریال برای ارتقای خدمات عمرانی شهرک سپاه‌

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار در راستای ارتقای سرانه‌های عمرانی و خدماتی شهرک سپاه فردیس در سال جاری خبر داد.

اختصاص 8 میلیارد ریال برای ارتقای خدمات عمرانی شهرک سپاه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این کلانشهر، سیدعلی آقازاده با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرک سپاه 18 سال پیش از سوی شهرک‌ساز احداث شده و از یک ماه گذشته این شهرک از شهرک‌ساز تحویل و در حوزه خدمات‌دهی شهرداری منطقه 3 کرج قرار گرفت.

وی افزود: عمده مشکلات این شهرک در بخش عمران و خدمات شهری است که این امر به دلیل عدم واگذاری این شهرک به شهرداری طی دو دهه گذشته و انجام ندادن تعهدات شهرک ساز است‌.

این مسئول ادامه داد: ساکنین این شهرک از قشر ایثارگر، جانباز و خانواده معظم شهداء هستند که این امر بر لزوم رسیدگی به مشکلات این ساکنان می‌افزاید و شورای شهر و شهرداری کرج با این رویکرد به دنبال رفع مشکلات موجود هستند.

شهردار کلان‌شهر کرج گفت: برای سال آینده حداقل 10 میلیارد ریال اعتبار برای بخش عمران و خدمات شهری شهرک سپاه فردیس در نظر گرفته شده است و امسال نیز حدود 8 میلیارد ریال تا پایان سال 90 برای احداث بوستان، آسفالت، جدول‌گذاری، ایجاد فضای سبز و مبلمان شهری به شهرک سپاه اختصاص یافته که هزینه خواهد شد.

آقازاده اظهار داشت: امید می‌رود ظرف سه سال آینده بسیاری از مسایل و مشکلات شهرک سپاه برطرف شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره ‌به ششمین روز از دهه مبارک فجر بیان کرد: امام راحل راه و شیوه‌ای را برای انقلاب اسلامی تبیین کردند که ملت ایران نیز با اشتیاق این راه را ادامه داد و پس از گذشت 33 سال هم‌چنان پای آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

آقازاده به راهپیمایی 22 بهمن نیز اشاره و تأکید کرد: با توجه به هجمه استکبار جهانی راهپیمایی امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های آینده برگزار شود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول