اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نشتیفان خبر داد

اختصاص 760 میلیون تومان اعتبار دولتی به نشتیفان

خبرگزاری فارس: شهردار نشتیفان از اختصاص بیش از 760 میلیون تومان بودجه به شهرداری این شهر در سال 90 خبر داد.

اختصاص 760 میلیون تومان اعتبار دولتی به نشتیفان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی عبدالرحمن خجسته اظهار کرد: این بودجه از محل اعتبارات بخش دولتی و به منظور انجام اقدامات عمرانی و به‌سازی شهری به نشتیفان اختصاص پیدا کرده است.

شهردار نشتیفان درباره مکان‌های صرف این بودجه گفت: 130 میلیون تومان از این بودجه به آسفالت 13 هزار مترمربع از معابر شهر اختصاص داده شد، هم‌چنین حدود 370 میلیون تومان دیگر از این اعتبارات به تکمیل بلوار یک کیلومترمربعی محمد رسول‌الله(ص) اختصاص یافت.

خجسته در ادامه به فعالیت‌های شهرداری در زمینه ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: کلنگ‌زنی ساختمان اداری شهرداری، ساخت منازل مسکونی برای کارمندان شهرداری و احداث مهمانسرا در زمینی به مساحت 600 مترمربع از مهم‌ترین این اقدامات بود.

شهردار نشتیفان در پایان این شهر را بزرگ‌ترین تولید کننده گل و گیاه زینتی خراسان‌رضوی لقب داد و افزود: برای گسترش بیشتر این حرفه در شهر و معرفی آن، بخشی از پارک شهرداری به مساحت یک هکتار با 20 میلیون تومان کمک مالی خیّرین به این امر اختصاص داده شد.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول