اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان:

زمینه اقتدار نظام را با حرکت در مسیر ولایت فراهم کنیم

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان گفت: با حرکت در مسیر ولایت و عدالت‌محوری زمینه عزت و اقتدار بیشتر نظام را فراهم کنیم.

زمینه اقتدار نظام را با حرکت در مسیر ولایت فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ احمد گائینی در آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه هوانیروز کرمان اظهار داشت: دشمنان به حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم دوخته‌اند.

وی افزود: آنها عملکرد مردم ایران را در این روزها رصد می‌کنند و هر چه حضور در صحنه مردم بیشتر باشد، چشم دشمنان کور و امید آنها به یأس بدل می‌شود.

گائینی با اشاره به فتنه سال 88 و تدابیر مقام معظم رهبری در خاموش کردن این فتنه تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس، استکبار جهانی درصدد ضربه زدن و خدشه دار کردن آن است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید بگذاریم، دشمن از عدم آگاهی و بصیرت برخی سوء‌استفاده کند و در این زمینه افزایش آگاهی و بصیرت‌بخشی به جوانان بسیار اهمیت دارد.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان بیان داشت: با حرکت در مسیر ولایت و عدالت‌محوری زمینه عزت و اقتدار بیشتر نظام را فراهم ‌کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمان نیز با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم از گنج بزرگ انقلاب اسلامی دفاع کنیم، گفت: دوست و دشمن انقلاب چشم به حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن دوخته‌اند و ما باید با حضور گسترده دشمن را شگفت‌زده کنیم.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی‌فر، رهبری، اسلام و مردم را سه عامل مهم پیروزی انقلاب دانست و تصریح کرد: دشمن از راه تهاجم نظامی در هشت سال جنگ تحمیلی راه به جایی نبرد و فکر دشمن در حال حاضر در ارتباط با تهاجم فرهنگی است که در برخی از آنها نفوذ بالایی داشته است.

وی عنوان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن در مسائلی از جمله بی‌بند و باری‌ها، کمرنگ شدن معنویت، عرفان‌های کاذب و دور کردن مردم و جوانان از دین اسلام نمود پیدا کرده و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

موسوی‌فر خاطرنشان کرد: توصیه امام راحل این بود که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و امروز نیز تنها عاملی که موجب حفظ نظام می‌شود، ولایت فقیه است.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمان ابراز داشت: باید در زمینه نفوذ فرصت‌طلبان که چهره خود را تغییر داده و خود را انقلابی نشان می‌دهند در عرصه‌هایی از جمله انتخابات هوشیار باشیم و بصیرت داشته باشیم و بدانیم که با این بصیرت کسانی که ریشه در فتنه 88 دارند، در انتخابات مجلس شورای اسلامی راه به جایی نمی‌برند.

به گزارش فارس، آیین باشکوه جشن گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان و کارکنان پایگاه هوانیروز کرمان و خانواده‌های آنها برگزار شد که با اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان، رتبه‌های برتر کنکور فرزندان کارکنان، برترین‌های مسابقات قرآنی و بازنشسته‌ها همراه بود.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول