اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

جوانان همواره در مسیر ولایت حرکت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: جوانان سرمایه‌های بزرگ انقلاب و بازوان ولایت‌اند و همواره در مسیر ولایت حرکت کرده‌اند.

جوانان همواره در مسیر ولایت حرکت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی عصر چهارشنبه در نشست با اعضای کانون پیروان ولایت در کنگان اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی در بیش از سه دهه خدمات زیادی به مردم ارائه کرده و به ویژه جوانان در این نظام جایگاه والایی دارند.

وی افزود: جوانان ما با پیروی از سیره شهدا همواره در خط و مسیر ولایت‌اند و این ولایت‌مداری و عشق و علاقه بین جوانان و ولایت برای همه نسل‌ها یک الگو است.

امام جمعه کنگان با تحسین راه‌اندازی کانون‌های پیروان ولایت یادآور شد: تقویت روحیات دینی و مذهبی، بالا بردن سطح شعور دینی و سیاسی، بصیرت‌افزایی و نخبه‌پروری باید در این کانون‌ها نهادینه شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان نیز گفت: کانون پیروان ولایت در این شهرستان در سال جاری و با هدف ایجاد فضایی برای آموزش، توانمندسازی علمی و عملی دانش‌آموزان و هدایت استعدادها در راستای خدمت به ولایت و نظام دینی راه‌اندازی شده است.

علی شمس‌الدینی افزود: هم‌اکنون دانش‌آموزان ممتاز از شهرستان که تماما از خانواده بزرگ کمیته امداد هستند در این کانون عضویت دارند.

وی اضافه کرد: در همین مدت کوتاه چندین کارگاه آموزشی برای تقویت بنیه علمی اعضا راه‌اندازی شده است.

این مسئول بیان کرد: دشمنان برای انحراف جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده‌اند و بدون تردید باید از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه جوانان بهره ببریم و باید دشمنان را ناکام کنیم.

در پایان امام جمعه به تمام اعضا عیدی میلاد پیامبر (ص) و دهه فجر اهدا کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول