اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه کار و کارگری کرمان:

ولایت‌فقیه فصل‌الخطاب و از آن پاسداری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: در بیانیه جامعه کار و کارگری استان کرمان به مناسبت 22 بهمن ماه آمده است: حمایت از ولایت فقیه را که نماد اسلامیت و جمهوریت و ضامن سلامت همیشگی نظام اسلامی است را فصل‌الخطاب نهایی و محور وحدت ملت در همه زمینه‌ها دانسته و از آن پاسداری می‌کند.

ولایت‌فقیه فصل‌الخطاب و از آن پاسداری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان جامعه کار و کارگری استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن آورده است: انقلاب اسلامی که به فرموده امام راحل انفجار نور بود، براساس منطق و سنن الهی تاریخ همچنان بر مبنای عوامل اصلی پیروزی خود یعنی وحدت، تمسک به اسلام و پیروی از ولی‌فقیه زمان پیش می‌رود.

این بیانیه می‌افزاید: با وجود همه توطئه‌های سنگین و پیچیده جبهه استکبار دل‌های ملت‌ها به سوی بنای تمدن نوین اسلامی جلب و بیداری رو به گسترش اسلامی در کشورهای منطقه و حرکت آزادی‌خواهانه آنها نمود این حقیقت ناب است.

در این بیانیه تصریح شده است: جامعه بزرگ کار و کارگری استان کرمان در آستانه 22 بهمن مواضع خود را همچون گذشته در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام و با حضور پرشور خود همراه با دیگر هم‌وطنان ولایت‌مدار در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بر آن مهر تأیید می‌زند.

جامعه کارگری استان کرمان در این بیانیه بار دیگر بر پیمان ناگسستنی خود با بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌ خمینی (ره) آرمان‌های شهیدان و بیعت دشمن‌شکن خود با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تأکید کرده و آورده است: به تأسی از امام، حفظ نظام را بزرگ‌ترین واجب و حمایت از ولایت فقیه را که نماد اسلامیت و جمهوریت و ضامن سلامت همیشگی نظام اسلامی است را فصل‌الخطاب نهایی و محور وحدت ملت در همه زمینه‌ها دانسته و از آن پاسداری می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جبهه استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ می‌کوشد با حربه‌های گوناگون از جمله عمل وحشیانه ترور دانشمندان توانمند ایران زمین، میهن اسلامی را از پیشرفت‌های علمی و حق مسلم، قانونی و بین‌المللی خود در استفاده از انرژی صلح‌میز هسته ای محروم سازد، اما ما هم‌صدا با دیگر امت ولایت‌مدار ایران اعلام می‌کنیم در مقابل هیچ فشار و توطئه و تهدیدی از حقوق مسلم خود و دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه فناوری هسته‌ای، عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

جامعه کار و کارگری استان کرمان در پایان این بیانیه آورده است: منطقه استراتژیک خاورمیانه در اوضاع کنونی در مقطعی بسیار حساس به سر می‌برد و پیروزی افتخارآمیز مردم آزاده لبنان، تونس و مصر به جهان اسلام نوید وحدت آرمانی مبارزه با استکبار جهانی و ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی غاصب را می‌دهد، لذا آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی را تکلیفی الهی و راهبرد استراتژیک و دائمی و جمهوری اسلامی می‌دانیم و با اعلام حمایت از گروه‌های جهادی چون حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی تأکید می‌کنیم که قدس پاره تن اسلام و رژیم غاصب صهیونیستی عامل ناامنی منطقه و کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول